Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
FindHotel
SPARA 26 US$
Expedia.com90 US$
CheapTickets90 US$
getaroom.com101 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2020

Ligger bra centalt i Helsingfors, gångavstånd till tex. tågstationen och Forum. Trevlig personal, utmärkt service på svenska. Rummet aningen slitet men rent och snyggt var det. Bra frukostbufe'. Vi är riktigt nöjda.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Lbe040672
Omdömet skrevs 10 februari 2020

Hotellet var mycket trevligt, vi bodde i ett fantastiskt bra familjerum med två separata sovrum med skjutdörrar in till en gemensamt hall/rum med en soffa och skrivbord. Läget är 5 minuters promenad från Centralstationen, men tyst och lugnt läge. Alla bekvämligheter fanns, det var inget extra, men allt man behöver. Frukosten var också riklig och alltid väldigt mycket folk, men det störde inte oss.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Culture609731
Omdömet skrevs 13 december 2019

Jag brukar nu och då vara på kulturresa till Helsingfors och då är Hotell Arthur ett ypperligt val, då det ligger så centralt beläget; nära till järnvägsstationen och nästan alla museer och kulturevenemang. Trevlig personal, bra rum, riklig frukost, allt detta till ett moderat pris. Det här är andra gången jag övernattar här.

Datum för vistelsen: december 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack leffex
Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Slitet hotell men trivsamt och läget är perfekt. Rummen var rena, slitet badrum. Frukostbuffén var bra. Foajén var trist, personalen var hjälpsamma och tillmötesgående. Vi kommer att bo där igen vid nästa besök i Helsingfors .

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack EttanMalmo
Omdömet skrevs 16 oktober 2018

VI var två som delade rum och vi måste ha fått någon form av familjerum, för det var jättestort! Rummet var dock väldigt slitet, fönsterna skulle behöva fräschas upp och fallet i duschen fanns inte så det blev sjö i badrummet så fort man satte på duschen. Men frånsett från detta var det rent, sängarna var bekväma och frukosten god. Det fanns mycket att välja på, även om kaffet var väl svagt. Men jag är ju svensk så det är väl normalt att tycka. Personalen var mycket hjälpsam och hjälpte oss ringa när vi hade frågor om en sevärdhet. Läget är jättebra! Nära både centralen och centrum fast inte precis mitt i smeten.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack gbgekskan