Omdömet skrevs 3 april 2017

Centralt läge och rent och fräscht. Bra frukost buffé med goda alternativ. Bra service från personalen. Rummen var inte de största men välplanerade och allt var rent och fräscht. Vid receptionen fanns det trevliga soffor och kaffe som bara var att hämta. Rekommenderas! Prisvärt!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Martin W
Omdömet skrevs 3 juli 2016

Lagom standard för en som bor mycket på hotell. bra frukost när man hinner. Är i Helsinki tre till sex gånger i året. Förtvivlat och vill lägga om tiden om hotellet är fullt.
Känns som at vara på Capri när Charter turisterna har åkt på eftermiddagen.

Rumstips: Se till at få två våningar över reception
Datum för vistelsen: mars 2016
1  Tack VidarV27
Omdömet skrevs 17 november 2015 från mobil enhet

Trevligt litet hotell i det centrala Helsingfors.
Rena rum och ett väldigt gott morgonmål.
Rummet var på femte våningen mittemot hissen men det hördes aldrig ljud in till rummet. Detta är det tystaste hotellet som jag övernattat på.
Hit kan man gärna komma på nytt!

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Max H
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 9 februari 2015

Jag bodde en vecka på hotellets lägenhetsuthyrning ( precis intill hotellet i en lugn bakgård ). Jag hqr inte hittat tidigare recensioner på den här platsen. Läget är utmärkt bara några steg från de bästa shopping och marknaden i hamnen och mycket prisvärt. Om du vill ta din frukost på hotellet,vilket är att rekommendera(10e). Du kan verkligen hitta allt du vill.
Lägenheten jag bodde i var ganska stor med en bekväm säng och ett kök. Badrummet var litet och lite sjabbigt. Lägenheten hade renoverats men bara till en del som gav ett sorgligt intryck. Inga ansträngningar hade gjorts med inredningen. Inga gardiner bara halvtrasiga spjälgardiner som var svåra att operera. Den fläckiga mattan på golvet förbättrade inte på intrycket.Köket hade bra storlek med ett bord för fyra personer.Spisen var gammal och långsam och det fanns mycket knappt med kärl ( bara en tekopp och inga ägg koppar f.ex) Personalen verkade mestadels oerfaren och den allmänna stämningen var inte särskilt inbjudande.
Allt som allt är detta förmodligen det bästa stället i Helsingfors om du letar efter en prisvärd vistelse. Läge och ro mitt i hjärtat av staden bättre har du sårt att hitta.

2  Tack LocLorian
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 20 november 2014 från mobil enhet

Om ni värdesätter personlighet och centralt läge mer än tjusigt och tekniskt avancerat, så kan det här hotellet ge er valuta för pengarna.

Rummet var stort nog med alla nödvändiga bekvämligheter, fast lite slitet. Matsalen och personalen ger det här lilla hotellet personlig charm.

Tack Marie P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original