Omdömet skrevs 2 februari 2018

Detta var första gången jag bott på F6. Jag har bott på felar olika hotell i Helsingfors.
Detta är en pärla i bästa läge hundra meter från Esplanaden, men ändå lugnt.
Trevligt rum och rolig, annorlunda inramning i vad som ser ut som ett gammalt kontorshus som fått en ordentlig make over. Charmig innergård som till och med har ett litet växthus.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack 338matsw
Omdömet skrevs 10 december 2017

Toppenhotell i centrala Helsingfors med mysig atmosfär. Fina rum, rent, bra och omväxlande frukost samt tillgänglig och trevlig personal. Stor och skön säng! Julmarknad på innergården som gjorde det hela ännu mysigare.

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack andersm720
h0telf6, Duty Manager på Hotel F6, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2017

Dear andersm720,

Thank you for your feedback! How lovely that you got to visit our small Christmas market during your stay with us - we are making it as a tradition! Also nice to read that your stay was comfortable and fun.

We hope to welcome you back soon!

With Christmas greetings,
Laura
Duty Manager

Omdömet skrevs 27 november 2017

Grymt hotell med riktigt bra service. Rummen var otroligt fina, och läget var magiskt. Frukosten var bra med mycket ekologiskt och bra råvaror.
Om jag kommer till Helsingfors igen så kommer jag absolut att boka detta hotell igen.

• Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Veronika B
Omdömet skrevs 26 september 2017

Mycket välkomnande och trevlig personal. Stora och fina rum som var lugna och tysta trots det mycket centrala läget. Enda minuset var baren där den höga bakgrundsmusiken gjorde det svårt att samtala. Mycket bra frukost.

• Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Peder M
Omdömet skrevs 8 september 2017

Som turist i staden är läget perfekt. Nära till det mesta som man vill se och göra. Välkomnade atmosfär, trevlig personal (inkl. hunden Runar!) ser till allt fungerar.Rummet tyst och bekvämt med bra WIFI.

• Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack cpw927