Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor136 US$
Expedia.com136 US$
Priceline136 US$
Radissonhotels.com137 US$
Prestigia.com213 US$
Omdömet skrevs 25 november 2020

Helt OK men med små tillägg kunde ni lyckas! Språkligt mottagande och allmänna informationen om servisen på Horellet! Typ att bastu fans och var frukosten serveras . Te vid frukosten smakade beskt. Fanns det allternativ till kudden i rummet?

Datum för vistelsen: november 2020
Tack suneglader
Radisson Blu Oulu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Oulu, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2020

Hej suneglader,

Tack för din senaste vistelse och för att du tog dig tid att dela din feedback här. Vi har olika kuddar och vi kan leverera de till rummet om så önskas. Jag önskar er varmt välkomna tillbaka snart igen!

Med vänlig hälsning,
Jenni Keskitalo
Front Office Service Manager

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Datum för vistelsen: maj 2021
Radisson Blu Oulu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Oulu, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2021

Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2021
Radisson Blu Oulu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Oulu, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2021

Omdömet skrevs 5 januari 2021

Datum för vistelsen: december 2020
Radisson Blu Oulu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Oulu, svarade på det här omdömetSvarade 7 januari 2021

Omdömet skrevs 8 november 2020

Datum för vistelsen: november 2020
Radisson Blu Oulu, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Hotel, Oulu, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2020