ScandicHotels.com
Priceline152 US$
Booking.com152 US$
FindHotel153 US$
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Vi hade 31 grader I vårt rum när vi kom och den sjönk bara till 29 grader under natten.
Skaffa luftkonditionering!!! Annars är ni snabbt utan gäster sommartid!! Det markets redan. På andra hotel stod det manga utländska bussar utanför, men inte I kajana. Ryktet går snabbt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack ace-esbo
ScaKaj, Acting General Manager på Scandic Kajanus, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Kärä ace-esbo,

Tack för din feedback.
Mvh,
Timo Karppinen

Omdömet skrevs 6 november 2017

Datum för vistelsen: oktober 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
ScaKaj, Front Office Manager på Scandic Kajanus, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2017

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Största minuset var att luftkonditionering (Air condition) saknades i rummet samt att badrummet luktade riktigt illa ifrån avlopp. Däremot väldigt trevlig personal, frukosten rätt okay. Brukar älska Scandics Hotell men detta är i mycket stort behov av renovering!

Tack Tobias L
ScaKaj, Front Office Manager på Scandic Kajanus, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017

Dear TobiasL
Thank you for your feedback. We have no cooling in air condition system and this is problem in summertime.

best regards,
Timo Karpppinen

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Fint rum och riktigt härligt med egen bastu på rummet! Perfekt att kunna basta när dottern på 1,5år somnat. Dock saknade vi AC, så fick ha fönstret lite på glänt. God frukost, trevlig personal och bra läge.

Tack Swedish-A-team
Omdömet skrevs 18 juli 2017

Stort hotell med bra läge, nära borgruinen och stadens centrum. Rum och frukost var ok. Hotellet hade bastu, men poolavdelningen var stängd. Även anslutningen mot spa't var stängt. Väldigt mycket information finns endast på finska (gäller hela staden). Vill man inte ha utländska turister. Vid borgruinen fanns dock information både på svenska och engelska.

• Restyp: Reste ensam
1  Tack larss773