“Bästa veganstället i stan”

Blackbird - Vegankök & Bar
Rankad som nr 212 av 1 463 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Har de något med seitan på menyn (vilket de som oftast ha - ta det!) Avslappnat spartanskt ställe som går i hårdrocksanda men extra plus för trevlig personlig och riktigt bra priser. Alltid proppmätt när man går härifrån!

Tack Caroline H

Omdömet skrevs 12 januari 2018 från mobil enhet

Riktigt bra, prisvänligt ställe som blivit populärt snabbt. Och jag förstår varför. Maten är superb. Jag är köttätare själv, men bangar inte alls för att proppa munnen full här. Det finns alltid något spännande på menyn. Och den är kärleksfullt tillagad :)
Framåt kvällen blir det mer bar, med bra blandning på folk och fä. Stort plus för riktigt trevlig personal med. Rekommenderas starkt!

Tack tatiana k
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Testade deras soppa gjord på pumpa med grillad ostmacka. Ca 150 kr med en öl till. Väldigt mycket folk när vi var där kl 21, så boka gärna bord. All mat och dryck beställa via baren, som har sin charm, dock lite tråkigt att behöva samsas om en meny vid bordet när vi var 7 personer, men inte hela världen.
Maten var väldigt god och mättande!

Tack Jonathan S
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Älskade detta! Veganska ostbricka! Och de veganska chilicheesen var helt makalösa. Skulle äta här igen varje tillfälle jag får.
Underbar miljö och super service.
Verkligen bra ställe och kvalitativ mat

Bra priser också

Tack StylistNoelle
Omdömet skrevs 19 augusti 2017

avslappande och enkelt mycket rogivande med folk omkring inget stoj, enkel miljö men skön känsla och trevlig personal. om du inte har provat vegans mat så ska du göra det här, det är väldigt gott

Tack Nice57

Resenärer som tittade på Blackbird - Vegankök & Bar tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Blackbird - Vegankök & Bar? Berätta vad du tyckte!