“God mat men mer att önska.”

Jensen's Bofhus Nordstan
Rankad som nr 1 132 av 1 463 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Kvalitet betyder allt för oss. Vi samarbetar med våra leverantörer för att hitta de bästa råvarorna, och våra medarbetare i köket gör sitt yttersta för att se till att biffen tillagas som du vill ha den. Mötet mellan människor över en god måltid blir aldrig omodernt. Sällskapet bestämmer du själv medan vi står för den avkopplande atmosfären. Vi lägger inte allt för stor vikt vid huruvida maten serveras från höger eller vänster eller om vinet hälls upp korrekt. Vi placerar det bara på bordet med ett leende. Vi hoppas helt enkelt att ditt besök här blir en trevlig upplevelse. Smaklig måltid!
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Jensens Göteborg långfredagskväll. Bokade bord som fanns färdigt när vi kom. Dricka och en mugg popcorn kom in direkt efter beställning. Maten serverades inom godtagbar tid. Oxfilén var perfekt medium som vi beställt men potatisen var kalla fast vi åt dem ändå. Beställde in ytterligare potatis och dessa dröjde lite men var varmare än första omgången. Desserten var utsökt, talade om att jag är glad för mjukglass och när jag fick in min Queen Delight fanns det en väldig ranson mjukglass till denna. Trevlig personal och bra priser gör att vi rekommenderar Jensens men se till att servera maten varm!

Tack HMLBengtsson
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bofhus Nordstan, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2018

Hej HMLBengtsson
Tack för din recension. Vi uppskattar både din beröm och din feedback. Jag är glad för att du gillar vår mat och servering, men jag beklagar att något av maten var kall.

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Tog extremt lång tid att få maten och dåligt bemötande av servitörerna från att vi satte oss till att vi gick. Blev uppläxade.

Tack Puck Å
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bofhus Nordstan, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Hej Puck Å
Tack för din recension. Jag beklagar att du har haft denna upplevelse med dåligt bemötande och lång väntetid. Så ska det naturligtvis inte vara, när du besöker oss. Om du skickar dina kontaktuppgifter i ett mejl till info@jensens.com, så ser jag till att restaurangchefen kontaktar dig snarast. Skriv i meddelandet att det är som svar på denna kommentar.

Omdömet skrevs 3 mars 2018

Varför tar det alltid så lång tid att få beställa och maten att komma. För lite personal eller för daligt i köket. Personal mässigt vill ja ge en Eloge till Felicia och Samuel, men för guds skull bytt ut tjejen som var hovmästare 3 mars. Hon har mycket att lära. Ingen servicekänsla stressad istället för att le och se glad ut . Fel person på fel plats.

Tack Agnetajuli2012
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bofhus Nordstan, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2018

Hej Agneta
Tack för din recension. Vi uppskattar både din beröm och din feedback. Jag är glad för att du upplevde bra service till dels, men jag beklagar väntetiden och den till dels dåliga servicen. Så skall det naturligtvis inte vara när du besöker oss. Bara så att du vet det samlar vi in alla inputs och evaluerar på dem löpande.

Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Var här första helgen i februari i förhoppning att äta en trevlig middag ihop med 4 kompisar. När vi fått vårat bord och våran ”bordvärd” så började de dåliga bemötandet. Hon nästan fnäste åt oss när vi ville ändra något i beställningen och man kände sig mest till besvär. Bordet vi satt i var i obalans och vi bad henne att kanske bara lägga under något eller att få ett annat bord, ingenting av detta ordnades och vi fick själva försöka få bordet i balans så gott de gick. När vi sedan skulle betala bad vi om att få splittra på notan och då fick vi som svar att vi fick räkna ut det själva. Så tillbaka kom hon med ett kvitto som vi sedan själva fick sitta och räkna ut. Men de värsta var ändå när vi sagt hur mycket vi skulle betala att hon drog fram en miniräknare för att kontrollräkna precis vid bordet inför alla människor. Vi kände oss både misstrodda och kränkta när folk runt omkring började kolla. Känns som det finns betydligt proffsigare sätt att göra det på....

Maten vi fick var god men det dåliga bemötande förstörde kvällen.

1  Tack 967eliset
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bofhus Nordstan, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hej 967eliset
Tack för din recension. Jag är glad för att ni gillar maten, men jag beklagar om bemötandet förstörde kvällen. Så ska det naturligtvis inte vara, när du besöker oss. Om du skickar dina kontaktuppgifter i ett mejl till info@jensens.com, så ser jag till att restaurangchefen kontaktar dig snarast. Skriv i meddelandet att det är som svar på denna kommentar.

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Sämre service är svårare att hitta, vi stod i dörren i 10 minuter i en mer eller mindre tom restaurang och fick ögonkontakt med 4 st servitriser, ingen av de kom fram till oss. Vi går då in lite i matsalen och genast kommer en servitris fram och säger att hon inte visste att vi att vill äta och när vi går ytterligare lite längre in i matsalen ber hon oss vänta på att få ett bord trots en nästan tom matsal, riktigt otrevlig var hon också och vi tvekade på om vi kanske skulle vända och hitta något annat ställe, tyvärr stannade vi kvar

Väl vid bordet tog det 25 minuter att få in maten (i en nästan tom restaurang) och då var våra pommes kalla. Imponerande hur dåligt det kan vara. Burgaren smakade som pannbiff och var mer kokt en stekt/grillad, bottenbetyg

Chefen borde även se till att personalen vet hur man beter sig på jobbet, vissa stunder kändes matsalen som en lekplats med personal som var mer intresserade av att prata med varandra än att jobba

Undvik detta ställa!

Tack Sauce B
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensen's Bofhus Nordstan, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Hej Sauce B
Tack för din recension. Så skall det naturligtvis inte vara, när du besöker oss. Om du skickar dina kontaktuppgifter i ett mejl till info@jensens.com, så ser jag till att restaurangchefen kontaktar dig snarast. Skriv i meddelandet att det är som svar på denna kommentar.

Resenärer som tittade på Jensen's Bofhus Nordstan tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Jensen's Bofhus Nordstan? Berätta vad du tyckte!