“Mycket trevlig söndagsbrunch”

Rankad som nr 587 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig söndagsbrunch!
Massa go mat !
Spontan hoppade in 7 pers.
Var snabb trevlig service!
Massa folk där inne.
Men inga problem.
Kan varmt rekommendera detta!

Tack Roger A

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Pga att pizzabagarn' inte var på jobbet så beställde jag en pasta med en sås med oxfilé. Trist anrättning där pastan inte var välgjord och där innehållet i såsen kunde vara oxfilé men vem vet. Ingen bra kryddning. Dock ett intressant vin från Valtellina strax under 700. Bra.

Tack Tastingtraveller
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

På Alla Hjärtans dag hade dom ett speciellt erbjudande:
4-rätters-meny till ett pris av 395:-
Alla rätterna var himmelskt goda !
Man njöt av varje tugga.
Oxfilén var perfekt stekt.
Vi (fyra vuxna) var alla supernöjda !

Tack Eva M
Omdömet skrevs 7 november 2017

Besöker Sorelle lite nu och då och kan bara säga att stället går från klarhet till klarhet. Det enda man skulle kunna klaga på att prisnivån ligger på samma nivå som inne i centrala Göteborg. Servicen fungerar perfekt och maten håller alltid samma jämna klass. Fortsätt så!

Tack TripKlas
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Var där en vardagskväll tillsammans med några gamla vänner. Några åt kvällens ristto och några tog deras vanliga pizzor. Skaldjursrisotto visade sig vara ungefär kokt ris med lite färska skalade räkor vid sidan om.
Pizzorna var "sådär" och saknade sälta. Inte värda 149kr och uppåt. Den italienska fatölen hade bismak av vinäger så pumpen eller fatet skulle behövas bytas/göras rent.
Trist att behöva ge ett lågt betyg till en kvartersrestaurang som har ambitioner och vill skapa bra upplevelser men det måste starta med bra och prisvärd mat. Nu är det bara dyrt och ganska dåligt.

1  Tack Tomas G

Resenärer som tittade på Sorellebistro tittade också på

Hovås, Västra Götalands län

Västra Frölunda, Västra Götalands län

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sorellebistro? Berätta vad du tyckte!