“God mat i fin miljö”

Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 11 september 2021 från mobil enhet

Om man gillar fisk, skaldjur, ypperlig service och mysig miljö är detta rätta stället. Prisnivån är medel men det är värr varje lrona.

Datum för besöket: september 2021
Tack stefans813
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 464)

Omdömet skrevs 26 augusti 2021

Trevligt ställe, vi satt ute på innergården, som har tak så man är väderoberoende. Väldigt god mat, vi åt förstås skaldjur, inget går upp mot dagsfärska räkor Vi åt också gratinerade havskräftor som också var väldigt goda. Trevlig personal och humana priser.

1  Tack Jane1062072
Omdömet skrevs 22 augusti 2021 från mobil enhet

Kom utan att ha förbokat lördag förmiddag och fick utan problem bord inomhus. Trevlig personal, snabb service och otroligt god mat!
Bröd med vispat smör serverades innan maten.
Fisksoppa, musslor, vitlöksgratinerade kräftor och dagens fisk var några av rätterna som vi beställde in. Alla var helnöjda!

1  Tack resemia4
Omdömet skrevs 21 augusti 2021

Det var de godaste skaldjuren jag ätit, trevlig personal och bra service i mysig miljö både inne och utomhus på innergården!

Tack Snette L
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Klassisk restaurang i Haga med en mysig innergård, god och vällagad mat och trevlig service som kunde svara på frågor om vin till. Mer behövs inte! :)

Tack MathildaC29

Resenärer som tittade på Sjobaren i Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sjobaren i Haga? Berätta vad du tyckte!