“Klassiskt och gott”

Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Klassisk restaurang i Haga med en mysig innergård, god och vällagad mat och trevlig service som kunde svara på frågor om vin till. Mer behövs inte! :)

Tack MathildaC29
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 458)

Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Jag och min partner beställde in ett skaldjursfat att dela på och det visade sig vara ett mycket gott skaldjursfat. Prisvärd tallrik och mycket god smak på allting. Personalen var också trevliga. Mysig innergård och det var en bra tid att äta på (inte så mycket folk). Vi åt vid 17:00

Tack HansenIdaa
Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig personal. Det var väldigt mysigt på uteserveringen på restaurangens baksida. Vi åt räkmackan och fisksoppan. Jöttegott. Några av oss hade lite frågor/önskemål pga allergier och det kollade personalen genast upp och löste på bra sätt.

Tack Caching66
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

En trevlig och (tydligen) omtyckt restaurang i den mysiga stadsdelen Haga
En liten innergård som gör det ännu trevligare
God fisk & skaldjurs soppa med en lokal öl från Ocean bryggeriet

Tack peterbZ5477XR
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Saknar restaurang Gabriel! Här övergrillade (brända) kräftor. Öring. Var är den färska fisken? Långsam betjäning. Har inget med fiskrestaurang på västkusten att göra!

Datum för besöket: juli 2021
Tack fassperra

Resenärer som tittade på Sjobaren i Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sjobaren i Haga? Berätta vad du tyckte!