“Supergod mat!”

Rankad som nr 52 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Pustervic

Väldigt god lunch - fiskgratäng med räkor och fisk- och skaldjurssoppa. Trevlig och flexibel personal. Möjligtvis kunde de varit lite mera uppmärksammade men det var i slutet av lunchen så.. Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Zoobaki
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 435)

Omdömet skrevs 20 mars 2021 från mobil enhet

Vill ni äta fantastiska skaldjur och supergod fisk, måste ni besöka Sjöbaren! Mycket personlig service och helt underbar mat med twist! Allt var sååå gott och snyggt upplagt. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: mars 2021
Tack christelsterner
Omdömet skrevs 19 december 2020

Torskryggen och havskräftorna var perfekta! Toppen över i:et var servicen av Mellie!
Kommer absolut komma igen!

Datum för besöket: december 2020
Tack Caroline_22222222222
Omdömet skrevs 18 november 2020 från mobil enhet

En mycket mysig och trevlig restaurang i Haga ned trevlig och servicemind personal. Med en fantastiskt skaldjursplatta med såser, bröd och vin. Vi åt också efterrätter som var mycket goda. Ett ställe att rekommendera vid besök i Göteborg. Boka bord, på sommaren ute.

Datum för besöket: juli 2020
Tack snyggemange
Omdömet skrevs 29 september 2020

Ett trevligt besök med den rekommenderade 3 rättersmeny, helt OK mat till priset fisken var vällagad och bra. Servicen toppen mycket trevlig. Tyvärr inser vi att det är stor variation på platsernas standard, övervåningen en fin serveringslokal, entré lite enklare och trångt borden smala och vårt bord trångt vid baren.

Datum för besöket: september 2020
Tack urbanpe

Resenärer som tittade på Sjobaren i Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sjobaren i Haga? Berätta vad du tyckte!