“Har besökt Sjöbaren många”
Omdöme om Sjobaren i Haga

Sjobaren i Haga
Rankad som nr 54 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Har besökt Sjöbaren många ggr under åren och alltid varit nöjd. Men denna gången var maten inte alls bra!! Fisksoppan ( en favorit) var blaskig och fisken sönderkokt. Mkt besviken .

1  Tack AgnetaSweden
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 429)

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Hit går jag gärna för att äta god fisk och skaldjur! Fantastiskt god mat och fantastiskt bra service! Bästa restaurangen i stan!

1  Tack maddec2017
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Blev en lunch bestående av en mycket god fisksoppa på en mysig liten innergård.
Trevlig och serviceminded personal återvänder säkert igen till denna restaurang

1  Tack Aringblom
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Åt en jättegod middag på denna restaurang i Haga. Har tidigare besökt Sjöbaren nära Avenyn och båda restaurangerna är riktigt trevliga. Inledde med ostron som var riktigt prisvärda. Åt sedan deras paradrätt fiskgratängen. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2020
Tack johanmattias77
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Besökte Sjöbaren för första gången då vi hört mycket gott om stället. Hade beställt bord och var lite tidiga men det var inga problem. Sätt ute på deras mysiga innergård. Fick ett smaskigt fröknäcke som de bakar själv som förtugg. Sen tog vi fisk och skaldjurssoppa till förätt som var otroligt god. Huvudrätten blev gravad och kallrökt lax med dillstuvad potatis och gubben tog torskgratängen. Vi var båda 2 enormt nöjda med båda rätterna. Personalen var mycket trevlig och det fanns inget att klaga på servicen. Helt klart ett besök igen.

Tack carinam521

Resenärer som tittade på Sjobaren i Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sjobaren i Haga? Berätta vad du tyckte!