“En god fisksoppa”

Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Blev en lunch bestående av en mycket god fisksoppa på en mysig liten innergård.
Trevlig och serviceminded personal återvänder säkert igen till denna restaurang

1  Tack Aringblom
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 429)

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Åt en jättegod middag på denna restaurang i Haga. Har tidigare besökt Sjöbaren nära Avenyn och båda restaurangerna är riktigt trevliga. Inledde med ostron som var riktigt prisvärda. Åt sedan deras paradrätt fiskgratängen. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2020
Tack johanmattias77
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Besökte Sjöbaren för första gången då vi hört mycket gott om stället. Hade beställt bord och var lite tidiga men det var inga problem. Sätt ute på deras mysiga innergård. Fick ett smaskigt fröknäcke som de bakar själv som förtugg. Sen tog vi fisk och skaldjurssoppa till förätt som var otroligt god. Huvudrätten blev gravad och kallrökt lax med dillstuvad potatis och gubben tog torskgratängen. Vi var båda 2 enormt nöjda med båda rätterna. Personalen var mycket trevlig och det fanns inget att klaga på servicen. Helt klart ett besök igen.

Tack carinam521
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Snabb service, god och vällagad mat till vettiga pengar. Prova sushin på matjesill. Fantastiskt god!
Rekommenderas

Tack Ulf1962
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Sjöbaren är rätta stället för den som älskar fisk och skaldjur. Trevligt lunchställe och mysig innergård. Personalen är tillmötesgående och vänlig, maten god, priserna överkomliga och träbänkarna något för höga i förhållande till bordet.
Vi gick mätta och nöjda därifrån efter blåmusslor, pommes och fisksoppa.

Tack LindaMPettersson

Resenärer som tittade på Sjobaren i Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sjobaren i Haga? Berätta vad du tyckte!