“Bra”

Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Pustervic
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

God mat! Supertrevlig uteservering som ligger avlägset i deras bakgård. Väldigt god mat, specialiserad för fisk men även god för vegetarianer.

1  Tack Klara E
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 443)

Omdömet skrevs 5 juni 2017

Besökte denna restaurang i början av Juni. Vi var 4 personer som samtliga blev nöjda.
Som namnet antyder är det havets läckerheter som tillagas. Lokalen är spartansk och skulle nog behöva en uppgradering. Troligtvis fanns det en våning till men vi satt i bottenvåningen. Trevlig personal , proffsig, bra kök. Två personer åt Meny 1 - nöjda. En person åt vegetarisk meny och fann kompositionerna ovanligt bra. Detta syntes vara enda veg-alternativet men å andra sidan väldigt ok. Själv åt jag fisksoppa samt fiskgratäng. Sistnämnda var si sådär. Ett husets vita klämdes ner också. Överlag var priserna kanske aningen höga men inte smärtsamt höga. Dock är vinerna i överprisade.
Toaletten blev det minus på , behöver kontinuerlig översyn. Låset på dörren var knöligt att hantera. Nytt lås tack. Folk såg nöjda ut och bortsett spartansk lokal så blir det klart godkänt.

Tack GlennHem
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Med höga förväntningar besökte vi restaurangen och beställde stora skaldjurstallriken. 5 musslor serverades oöppnade. Musselsåsen hade vi kunnat göra bättre själva. Ostronen, musslorna utan sås och kräftorna var det inget fel på smaken. Såserna till tallriken under all kritik. Definitivt inte prisvärt. Miljön stojig. Servicen ojämn nivå.

Tack Betlan
Omdömet skrevs 30 maj 2017

Jätte god fiskgratäng och fint vin. Mysig stämning. En hel del folk men det är ju förståeligt på en sådanhär pärla till resto som också hade ok personal. Kommer definitivt tillbaka fler gånger!

Datum för besöket: juni 2016
Tack sofiaczerk
Omdömet skrevs 28 maj 2017

Jättebra service och fiskgratängen med en lätt förrätt i form av liten skål med räkor var perfekt Gratängen var billig men så god !

Datum för besöket: maj 2017
Tack Swartze

Resenärer som tittade på Sjobaren i Haga tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sjobaren i Haga? Berätta vad du tyckte!