“Mycket gott ! ”
Omdöme om Heaven 23

Heaven 23
Rankad som nr 60 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Barhäng, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Säsongsbetonat modernt kök med fantastisk utsikt över Göteborg i alla riktningar från översta våningen i Gothia Towers torn 1. Ett brett urval av viner och populära cocktails i skybaren. Prova vår berömda Kings Size Shrimps räksmörgås.
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Beställde "kockens val" trerätters för 499kr , allt var fantastiskt gott!
Jätte trevlig personal och fin service!

Tack Forslund15
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 186)

2024 av 2 187 omdömen

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Fantastisk service och väldigt god mat. Fanns något som passar hela familjen på menyn. Förutom flera alternativ på maten, gjordes drinkar som super. Fantastisk utsikt också!

Datum för besöket: april 2020
Tack Kajsa97
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Väl omhändertagna och snabbt serverade något att dricka. Lugn stämning och gott om plats. Kom i god tid för att få plats. Vill man inte åka glashissen går det att ta de andra hissarna eller fråga i receptionen.

Tack Mugges
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Vi började med en god drink i baren.
Sen valde vi 3 rätters med löjrom till förrätt som var så god.
Rökt forell till varmrätt och jordgubbar och glass till efterrätt.
Allt var så goda smaker.
Bra service trevlig personal.
Utsikt över Göteborg var i sig en upplevelse.

Tack Elenor57
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Testade räkmackan som var ganska medioker. Servicen var något sämre än förväntat men populariteten ifrån Liseberg sätter troligen standarden lägre pga det alltid är fullbokat.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack thobiasw929

Resenärer som tittade på Heaven 23 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Heaven 23? Berätta vad du tyckte!