“Toppklass”
Omdöme om Heaven 23

Heaven 23
Rankad som nr 49 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Säsongsbetonad modernt kök med milsvid utsikt i alla riktningar från översta våningen på Gothia Towers. Här finns ett brett urval av viner och populära cocktails i skybaren.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vill ni komma till en bar, där det går smidigt, där bartendern verkligen kan blanda goa drinkar på hög nivå. Där servicen är toppklass och utsikten är fantastisk.

Hoppa då in i hissen till 23 våningen till Heaven 23! Du kommer inte ångra dig!

Tack Matilda C

Hej Matilda,

Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas att snart se er hos oss igen

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Hovmästaren Åsa var en härlig bekantskap. Trevlig och lyhörd tog hon väl hand om oss vid vårt besök. Stället har en fantastisk utsikt över Göteborg och serverar den största räkmackan man kan tänka sig. I baren stod också en mycket skicklig bartender som inte bara hade ett skickligt handlag utan även kunde förmedla en stor kunskap om barens olika alternativ. Kommer gärna tillbaka igen!

1  Tack Mikael L

Hej Mikael,

Tusen tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att ni var nöjda vid ert besök. Skall framföra ditt fina omdöme till Åsa.

Hoppas vi ses snart igen

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Nu var det ett tag sedan jag åt vår mest kända och "äldsta" räkmacka så nu var det dags igen. Jag blev inte besviken den
är precis som den utlovas en stor räkmacka med goda räkor och enkla smaker. Priset är kanske i saftigaste laget men den ÄR stor och du blir mätt och du får ju en fantastisk utsikt på köpet när du njuter dina räkor. Mycket trevlig personal!

Tack cia2018
Nathalie B, Chef på Heaven 23, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Det gläder oss att ni tycker om vår restaurang. Extra härligt att läsa hur nöjd du var med vår räkmacka King size de luxe, det värmer! Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Vi möts av en mycket hes hovmästare som undrar var vi vill sitta, kanske i baren för att se solnedgången. Vi hade bokat bord som var placerat med "utsikt" rätt in i granntornet. Restaurangen var nästan tom, söndag kl 18.30. Vi fick inte sitta vid det bord vi valde - redan bokat enligt den mycket otrevliga hovmästaren. Vi fick ett bord i baren med fin utsikt men precis där all mat skulle passera från köket. Vi åt en fyrarätters sittande på barstolar - det bord vi ville ha var ledigt hela tiden vi var där. Maten var mycket god och servicen var bra. Men själva upplevelsen blir dålig när man blir snorkigt bemött i en nästan tom restaurang. Hon vidmakthöll att hon hade rätt när vi lämnade stället. En kurs i bemötande vore att rekommendera.

1  Tack Thomas E

Tack för er feedback!
Vad tråkigt att ni inte tyckte att vi nådde upp till era förväntningar när ni besökte oss.
Vi jobbar ständigt med att försöka förbättra vår service så vi tar åt oss och kommer prata med hovmästaren som serverade er.

Hoppas ni ger oss en ny chans i framtiden

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Servicen av en bartender var oklanderlig, såväl som allt denne serverade i glasen. Tyvärr levde inte maten upp till varken förväntningarna eller prisbilden. Trevligt med renoveringen!

Tack TGsson

Resenärer som tittade på Heaven 23 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Heaven 23? Berätta vad du tyckte!