“Service i världsklass”
Omdöme om Heaven 23

Heaven 23
Rankad som nr 60 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Bra för: Barhäng, Affärsmöten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Beskrivning: Säsongsbetonat modernt kök med fantastisk utsikt över Göteborg i alla riktningar från översta våningen i Gothia Towers torn 1. Ett brett urval av viner och populära cocktails i skybaren. Prova vår berömda Kings Size Shrimps räksmörgås.
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Fantastisk service,utsikten suverän,snabb betjäning,mycket folk men ändå inte stressad personal ! Hit går jag gärna igen...

Tack Cecilia N
Skriv ett omdöme.Omdömen (2 205)

Omdömet skrevs 25 juni 2017

Började trist, dock räddade servisen i restaurangen kvällen. Vi påpekade vad som hänt vid våran ankomst, varpå våran servitör bad om ursäkt å personens vägnar. Mycket proffsigt och vänligt.

Tack 878peter74
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Vi firade midsommar i Göteborg. Kvällen tillbringade vimpå heaven 23. 4 vuxna o 4 under 15. Vi fick bästa bordet. Fantastisk utsikt, service, mat och vin.

Tack 511andersm
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Göteborgs godaste och största räkmacka. Ryggbiffen var gudomlig. Räkmackan är prisvärd men i övrigt så är det lite dyrt. God service. Fantastisk utsikt över hela Göteborg.

Tack Solen1
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Mycket bra och prisvärd mat samt otroligt trevlig personal en vinlista värd namnet....säger bara wow!!

Tack Mikael K

Resenärer som tittade på Heaven 23 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Heaven 23? Berätta vad du tyckte!