“Såå goda hamburgare. ”
Omdöme om Tugg Burgers

Tugg Burgers
Rankad som nr 4 av 43 Smått och gott i Göteborg
Beskrivning: Vår vision är enkel. Vi brinner för att laga och äta schysst käk som inte kostar en förmögenhet. Vi serverar burgare på högrev från närliggande gårdar. Vi maler vårt kött och bakar vårt eget bröd varje morgon för att det ska vara av bästa kvalité. Att servera riktigt goda burgare med tillbehör i enkelhet lagade från grunden är vår självklarhet. Addera sedan god dryck av eget tycke och njut! Det som verkligen är vår grej gör vi med kärlek och passion för att ge våra gäster något extra. Att dessutom få avnjuta allt detta i en skön miljö med ett trevlig sällskap är bara grädden på moset!
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Såå goda hamburgare. Ni vet när man är riktigt sugen på en stor och saftig hamburgare, då blir man så glad att hitta ett ställe som Tugg:)

Datum för besöket: maj 2021
Tack G2879OOannan
Tina S, Marknadsföring på Tugg Burgers, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Sjukt kul att höra, tusen tusen tack! Vi ses snart igen :D

Omdömet skrevs 27 mars 2021

Burgerskivan skulle vara mediumstekt men den var helt genomstekt, blev därför lite torr. Iom att skivorna är ojämna så var en del av kanterna istället krispiga, kanske inte vad man väntar sig av en burgare. Mycket smak men även för mycket salt. Iövrigt bra pommes och trevlig restaurang i nåt som skall likna industrilokal.

Datum för besöket: mars 2021
Tack Where2Go2Day
Omdömet skrevs 3 februari 2021

Torraste hamburgarköttet jag käkat... McDonalds kött är saftigare. Överlag var allt annat gott men skulle inte äta här igen.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Evelinapalm
Omdömet skrevs 22 december 2020 från mobil enhet

Trevligt upplägg. Känns inte som att de går att misslyckas med smahburgare. Och så var inte fallet här heller. Men mixed fries var dock väldigt tråkiga och tyvärr mjuka. Och att man ska gå fram till kassan och köa för att beställa i dessa tider är bra märkligt. Detta drar ner mitt betyg.

Datum för besöket: december 2020
Tack Guara19
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Annars toppenställe! Men tyvärr så var denna gång inte alls bra. Även om baconet var bränt så var den otrevliga bemötandet det värsta. Den smala tjejen näst intill kastade menyn på bordet och sa att man kunde beställa i baren när man var redo. Visste redan om det sedan innan men hon gav oss 3 sekunder av sin uppmärksamhet utan ett leende och utan att möta blicken ens !

Maten 9/10
Service 2/10

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack isse89
tinasY5534EN, Marknadsföring på Tugg Burgers, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Hallojsan!
Jag vill börja med att be om ursäkt för din upplevelse, så ska det ju inte gå till. Jag har kontaktat berörd personal och gett dem din feedback. Jag hoppas att du kommer tillbaka i framtiden så att vi kan få visa oss från vår bästa sida :)
/Tina

Resenärer som tittade på Tugg Burgers tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tugg Burgers? Berätta vad du tyckte!