“Väldigt god burgare”
Omdöme om Tugg Burgers

Tugg Burgers
Rankad som nr 4 av 43 Smått och gott i Göteborg
Beskrivning: Vår vision är enkel. Vi brinner för att laga och äta schysst käk som inte kostar en förmögenhet. Vi serverar burgare på högrev från närliggande gårdar. Vi maler vårt kött och bakar vårt eget bröd varje morgon för att det ska vara av bästa kvalité. Att servera riktigt goda burgare med tillbehör i enkelhet lagade från grunden är vår självklarhet. Addera sedan god dryck av eget tycke och njut! Det som verkligen är vår grej gör vi med kärlek och passion för att ge våra gäster något extra. Att dessutom få avnjuta allt detta i en skön miljö med ett trevlig sällskap är bara grädden på moset!
Omdömet skrevs 6 maj 2020

Känns som att varje gata i centrum har en restaurang som serverar burgare men TUGG BURGERS utmärker sig. Kan inte garantera att det är den bästa burgaren i Göteborg men jag vågar nog påstå att man definitivt inte blir besviken. Väldigt bra konsistens och smak till ett OK pris.

Datum för besöket: maj 2020
Tack 475toniv

Omdömet skrevs 25 februari 2020 från mobil enhet

Lite hipster varning på stället. Betong och metall stolar. Inget tyg som dämpar ljudet så jag var glad att vi kom dit rätt sent så det var färre människor där. Annars hade det vart alldeles för hög ljudnivå. Man beställer framme vid disken och man väljer burgare och sedan om man vill ha sideorder. Jag valde en chessy burgare som har extra mycket ost på. Sedan valde jag till på mixade pommes med sötpotatis pommes. Supergott. De har alkoholrättigheter så det finns gott om öl och några vin sorter samt en och annan drink att välja mellan, det finns även alkoholfria ölsorter samt milkshake. Det går inte att boka utan det är drop in så kom lite senare på kvällen så slipper du vänta på att ett bord ska bli ledigt

Datum för besöket: februari 2020
Tack MrJohannesx
Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Sååå gott!!!! veggie cheezy burgaren var så god!!! Man kan välja med bönhamburgare eller halloumi! Hallomin var perfekt! Och brödet med!!
Mozzarella stickeln med cheddar dip super gott med!!!!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack rebeckaw94
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Tog en originalburgare och bad om att få den välstekt och ut kom en väldigt torrstekt hamburgare. Helt okej i smak men konsistensen var liksom "knölig" och torr. Man kan välsteka utan att steka ihjäl den. Sötpommesen var bra men den vanliga var inte jättekul.
Mysig miljö och skön stämning är väl det som lyfter betyget något.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Girontjej
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Blev tipsad om TUGG av en polare så när jag väl var i Gbg så kändes detta som ett måste. Värt varenda krona och sekund. Suveräna burgare!

Datum för besöket: maj 2019
2  Tack SwedishBarstar1977

Resenärer som tittade på Tugg Burgers tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tugg Burgers? Berätta vad du tyckte!