“Fantastiska burgare!”
Omdöme om Tugg Burgers

Tugg Burgers
Rankad som nr 64 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Vår vision är enkel. Vi brinner för att laga och äta schysst käk som inte kostar en förmögenhet. Vi serverar burgare på högrev från närliggande gårdar. Vi maler vårt kött och bakar vårt eget bröd varje morgon för att det ska vara av bästa kvalité. Att servera riktigt goda burgare med tillbehör i enkelhet lagade från grunden är vår självklarhet. Addera sedan god dryck av eget tycke och njut! Det som verkligen är vår grej gör vi med kärlek och passion för att ge våra gäster något extra. Att dessutom få avnjuta allt detta i en skön miljö med ett trevlig sällskap är bara grädden på moset!
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Helt enkelt otroliga burgare. Rustik inredning och lite slamrig akustik, men man kommer ju för maten!

Tack Christer L

Omdömet skrevs 28 mars 2018 från mobil enhet

Dåliga bord. Inget välkomnande. Ingen bordsbeställning. Nej tacka vet jag 2112 eller The Barn. Så hit kommer jag aldrig mer.

1  Tack Tomas B
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Har varit på stället några gånger nu, det är varierande kvalité på maten, hamburgarna är väldigt 'fluffiga' och ramlar lätt i sönder, dessutom har det några gånger varit så starkt kryddade att ingen annan smak kommer fram utav fyllningen, brödet är tyvärr lite kletigt, lokalen är mysig, man umgås en stund över en måltid, men inget ställe att sitta och mysa på, då det är lyhört. Men godkänd casual mat, till resonabla priser.

Tack Annika s
Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Mitt absoluta favorit hamburgareställe i Göteborg än så länge! Ända minuset är att man inte kan boka bord, stället ligger i en liten lokal så man kan ibland få dela bord med andra eller stå & vänta ett tag. Därför inte fem prickar.

Tack Emelie E
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Mysig och snygg lokal. Obekväma stolar som gör att man inte vill sitta kvar så länge.
Det ovanliga kyliga vädret gjorde att det drar väldigt kallt om man sitter nära ytterdörren. Ett drapperi eller något hade varit på sin plats.

Priserna var helt okej och prisvärda.
Vi beställde en vegetarisk ”orginal”
Burgare och en ”smockey”. Vi båda tyckte hamburgarna var väldigt goda.
Vi valde vanliga pommes och sötpotatis. Sötpotatisen var goda. Pommesen var inte alls goda. Över friterade så det var som att äta chips. Inte min smak alls.
Dressingarna var inga höjdare. Alla snabbmatskedjornas dressingar hade varit mitt första val.
Mozzarella sticksen var färdigköpta på Ica skulle jag tro. Inga hemmagjorda och var helt okej.

Lagom med mat och kändes inte snålt. Hamburgarna var bland dom bästa i stan. Lite minus att dom inte var grillade men höll väldig hög klass ändå. Mitt betyg grundar sig på hamburgarens smak.

Tack Mimis O

Resenärer som tittade på Tugg Burgers tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tugg Burgers? Berätta vad du tyckte!