“Glasbit i lasagnen”

Boka bord
sön 29/1
20:00
Rankad som nr 79 av 1 508 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: 'Ett lyxigt och italiensk restaurang i hjärtat av Linnegatan (Göteborg). Njut av en mängd smårätter och tilltugg, delikata charkbrickor, antipasti, risotto- och pastarätter. Allt med en italiensk touch, tillagat med högklassiga råvaror. Vår kunniga, vänliga personal tar väl hand om er i en ombonad och välkomnande miljö.'
Omdömet skrevs 21 oktober 2022

En glasbit spottas ut av den som åt lasagnen. Vi påtalar det för servitören, får 30% avdrag på lasagnen. På riktigt? Hela måltiden var förstörd öven för oss andra.

Tack marialA1163CD

Omdömet skrevs 7 oktober 2022

MYCKET GOTT mat och uppmärksam och vänlig servitör. Den mysiga atmosfären lockar tillbaka. Rekommenderar definitivt att besöka!

1  Tack W8811ZW_
Omdömet skrevs 7 oktober 2022 från mobil enhet

Väldig mysig restaurang, härlig atmosfär och fantastisk service. personalen var trevliga och maten var gott. Jag var så nöjd. Jag kommer absolut äta här flera gånger.

Tack Asma B
Omdömet skrevs 11 augusti 2022 från mobil enhet

Kanonbra upplevelse, maten var suverän & servicen likaså. Känslan av att man var i Italien var on point! Rekommenderar verkligen

Datum för besöket: augusti 2022
2  Tack sannaspogardh
Omdömet skrevs 6 augusti 2022 från mobil enhet

Vi letade länge och hittade den här restaurangen. Mycket val, det var god mat och trevlig personal. Atmosfären var verkligen toppen. Med italiensk i bakgrunden kändes det som man verkligen var i Italien.

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack 985matsh

Resenärer som tittade på Piccola Italia tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Piccola Italia? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.