“Besök om ni gillar pasta!”
Omdöme om Piccola Italia

Piccola Italia
Boka bord
lör 18/9
20:00
Rankad som nr 90 av 1 453 Restauranger i Göteborg

Riktigt god och prisvärd mat! Bland den godaste pastan jag ätit vi gick hit två kväller under vår vistelse i Göteborg! Lokalen är åt mindre hållet så vid högsäsong kan man behöva boka

Tack Daydream58037895828

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Fantastiska pasta rätter. Med passande viner. Mysig och personlig liten restaurang mitt i hjärtat av Göteborg. Super trevlig och kunnig personal. Kommer att göra flera besök här.

Tack jespern625
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe med trevlig personal.
Maten var god men lite små portioner (alla fyra i sällskapet åt pasta).
Dåligt alkoholfritt utbud.

Tack E7938LHcarolinab
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Trevlig italiensk restaurang med klassiska rätter även om charktallriken med ostar blev en lite besvikelse, då brieost inte riktigt känns italienskt

Datum för besöket: juli 2021
Tack peterbZ5477XR
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Besökte Göteborg och familjen ville äta italienskt. Vi googlade och fastnade för Piccola Italia. Väldigt god mat. Blandade rätter, pizza och pasta (tiramisu to die for). Supertrevlig och serviceminded personal!

Definitivt värt ett besök (och ytterligare ett vid annat tillfälle)

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack 126mattiasw

Resenärer som tittade på Piccola Italia tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Piccola Italia? Berätta vad du tyckte!