“Nya favoritstället i Göteborg!”
Omdöme om Bocado

Bocado
Rankad som nr 257 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: BOCADO serverar mat som får dig och ditt sällskap att må bra. Kom, umgås och njut av vår mat, atmosfär och gästfrihet. Du hittar oss på första våningen i Televerkets gamla hus på Kaserntorget 11 i Göteborg.
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Bocado har blivit nya favoritstället för mig och mina kollegor när vi lunchar i Göteborg. Sedan ägarskiftet har menyn uppdaterats och passar perfekt för både större och mindre grupper. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack 315jensc
thomasoZ6847IU, Marknadsföring på Bocado, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2020

Stort tack Jens. Ni är välkomna!

Omdömet skrevs 4 mars 2020 från mobil enhet

Trevligt och genuint spanskt på meny och personal. Många smaker och härliga tapas, ett tips är att testa ”gambas i olja och vitlök, mums

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack Lazzlo
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Kommer inte bli en favorit. Dyra tapas och ganska smaklösa. Små portioner och ganska tråkigt. Servisen var ok, inte mer.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 756christinaa
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Liten och mysig restaurang, inte med så många bord i en rustik och spartansk inredning. Borden var små så det blir trångt om man är några stycken.
Tapas är av mycket hög klass och vi njöt av varje tugga. Servitrisen hade lite mindre kontroll på vinerna men det blev hyfsat till slut ändå.

Datum för besöket: mars 2019
Tack MagnusG594
Omdömet skrevs 18 december 2019 från mobil enhet

Mycket god spansk mat. Ganska enkelt, men äkta smaker och känsla. Tapas att dela. Underbara Patatas Bravas!

Datum för besöket: december 2019
Tack Anquie

Resenärer som tittade på Bocado tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bocado? Berätta vad du tyckte!