“En helt ny smakupplevelse/erfarenhet!”
Omdöme om Al Habesha

Al Habesha
Rankad som nr 190 av 1 461 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Testade deras lunchbuffé som innehöll massor med olika röror och grytor. Till detta fick man ris och bröd. Fräscha råvaror och vällagat. Smakerna var helt OK, någon rätt var riktigt het, riktigt bra.
Personalen med ägaren Said i spetsen var väldigt trevliga. Helt klart värt att testa.

Datum för besöket: februari 2020
Tack roberthc687

Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Såg det här stället när vi passerade jag och farsan min. Sade bägge att d där får vi testa. Va där på lunchen en liten buffé med olika rätter och enkla grönsaker. Testade många olika men det mesta kändes lite mosigt överkokt även för starkt för min smak men det är ju bara jag. Lunch buffé låg på 115kr med vatten eller vad jag tror va nån mango juice. Totalt sett inte min kopp te synd hoppades på att hitta ett nytt smultronställe.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 671bernts
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Gott! Bra olika afrikanska rätter! Väldigt god buffe med olika rätter samt ris och såser, personalen väldigt trevligt och hjälpsam!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Habana660611
Omdömet skrevs 18 maj 2019 från mobil enhet

Har länge pratat om att gå hit, ikväll blev det premiär. Vi kommer garanterat tillbaka. Gott och trevligt!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Kiwimagickz7
Omdömet skrevs 21 april 2019 från mobil enhet

Det här är en riktigt bra restaurang. Den har ett stort utbud av god mat, både för köttisar och vegetarianer. Jag rekommenderar den stora al habesha tallriken till vegetarianer och min kompis sa att firfiren höll världsklass.
Det är nu andra gången jag är där och måste säga att det blir bättre varje gång. Vilken mat.

Datum för besöket: april 2019
Tack emomilol

Resenärer som tittade på Al Habesha tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Al Habesha? Berätta vad du tyckte!