“Jättegod pesto pasta till lunch!”
Omdöme om Ristorante Bellora

Ristorante Bellora
Rankad som nr 92 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Vi tog vars en dagens pasta med pesto- prisvärt, gott och mysig miljö med öppen eld och snabb och uppmärksam service!

Tack Zoobaki

Ringde en vecka i förtid för att se till så att de hade champagnen Bellsvista när jag kom eftersom att de inte hade den vid mitt senaste besök. Trots att personalen försäkrade mig om att de skulle ha den vid mitt besök så hade dom den inte. Bellora har ett katastrofalt system, man kan inte lita på derad utbud av viner. Särskilt deras mousserande viner är värdelösa. Gå inte till bellora om ni vill fira något med mousserande.

Tack ArvidQvist
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Så goda så att vi nästan trodde oss vara tillbaka i Toscana. Var tunna och fina. Tyvärr fattades det några ölsorter men det var okej ändå.

Tack MaoJoS
Omdömet skrevs 11 februari 2021

Tråkigt bemötande då vårt syfte i första hand var att stötta restaurangbranschen... otrevlig attityd där de ville sparka ut oss innan vi kom in. Notan kom och skulle betalas mitt i maten. Fick ingen ny kniv utan fick gå och hämta en egen.
Maten var under all kritik, slemmig mat och senigt kött. Potatisen var kall och ärligt, ett av mina sämsta restaurangbesök i Göteborg.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 93fridar
Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Fin service då vi åt familje lunch, Speciellt Stort Tack ❤ till kocken/ köksperson som uppmärksammade glömd barnväska med med mobiltelefon mm utanför toaletterna och även tog sig tid att springa ut och lämna den till oss❤

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 628annat

Resenärer som tittade på Ristorante Bellora tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Ristorante Bellora? Berätta vad du tyckte!