“Bra pubmat, trevlig atmosfär.”
Omdöme om The Red Lion

The Red Lion
Boka bord
ons 12/8
20:00
Rankad som nr 255 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Bra pubmat, trevlig atmosfär. Fint lokalt hak med stor plats. Vi var 12 pers som förbeställde maten i god tid. Fick vänta 45 min men det var det enda negativa med stället. Riktigt god mat. Lite dyrt kanske. Bra sortiment på öl och annan god dricka. Trevlig och rak personal.

Datum för besöket: februari 2020
Tack SansiP

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

En fantastisk pub/restaurang i Majorna. Riktigt bra hamburgare (bland de bästa i Göteborg). Fantastisk personal med riktigt bra bemötande. Bra ölutbud med allt från klassiska öl till nyare spännande brygder. Rekommenderas

Datum för besöket: december 2019
Tack CochSs
Omdömet skrevs 18 oktober 2019

Vi var fyra hungriga och törstiga vänner som hade turen att få ett bord här en fredag kväll.
Servicen var utmärkt.
Utbudet av öl var bra både på tap och flaska.
Vi hade lite svårt att väja bland de olika maträtterna men valde till slut kockens special som var hjortinnanlår med potatiskaka! Det smakade otroligt gott!
Hit kommer vi gå igen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack LottaB144
Omdömet skrevs 8 augusti 2019

En pärla i Majorna. Speciellt på sommaren när man kan sitta ute. Väldigt goda hamburgare, fish & chips samt många ölsorter. Passar vuxna. Mer barstuk och fest fredag och lördag kväll.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Anquie
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Riktigt bra Sportbar, med bra vällagad mat och ett gediget ölsortment i bästa Hipster stil. Genuint, gott och bra service.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack wittnesoftruth

Resenärer som tittade på The Red Lion tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Red Lion? Berätta vad du tyckte!