“Dyrt och inte gott”
Omdöme om Open New Doors

Open New Doors
Rankad som nr 194 av 1 414 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Lokalen är väldigt trång, men det kan man överleva. Jag har ätit på många av Göteborgs veganska och vegetariska restauranger men det här var tyvärr ett bottennapp för oss. En i sällskapet var nöjd men resten var grymt besvikna.

Dels på priserna mot vad man fick och att maten faktiskt inte var god. Smaklöst till och med.

Tack Caroline H

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Åt en sallad som hette pink power som tyvärr inte alls var något att rekommmendera. Den skulle bestå av grönkål, rödbetshummus, rostade rotfrukter och avokado. Dock kändes det mer som att den bara bestod av grönkål då de va väldigt snålt på resten av ingredienserna. Salladen blev trots det fina utseendet väldigt tråkig och man kände inte att man ville äta mer av den.

Tack 631maja
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt rawpasta med zucchini och "Pink power" sallad. Sallade innehöll tyvärr alldeles för mycket grönkål, tröttsamt och inte så gott i den mängden. Pastan var snyggt upplagd och god till att börja med, men den den ganska skarpa smaken från någon slags vinäger och soltorkade tomater tog överhanden och det blev mest jobbigt. Tyvärr inte så bra som förväntat.

Tack me405
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Har aldrig provat riktig rawfood förut och tog en lunch på detta ställe. Överraskad hur gott det var och väldigt mysigt litet ställe!! Massa plus!

Tack Carina B
Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt trevligt café med både mat och fika i rawfood-anda. Kunnig och hjälpsam personal, fråga gärna om någon vin rekomendation till maten då dom har väldigt goda veganska viner!

Tack Alfrida M

Resenärer som tittade på Open New Doors tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Open New Doors? Berätta vad du tyckte!