“Påsk”
Omdöme om Trattoria Prego

Trattoria Prego
Rankad som nr 932 av 1 430 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Åt lunch på detta ställe. Jag tog Frutti de mare min man pizzabuffen vi var båda nöjda. Min lunch var super god. Trevlig personal och så snabba att plocka undan och torka av bord. Litet ställe. Rent och fräscht. Kan absolut tänka mig att äta där igen.

Tack Elenor57

Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

En bolognese som innehöll 1% kött?? Åt här för kanske 15 år sedan och då var det en mastig köttfärssås med stora bitar köttfärs i.
Märks att det inte får kosta något alls att producera
Tråkigt för den gamla var så god att jag gick dit bara för den när jag bodde i Göteborg
Hit går jag inte fler gånger tyvärr

Tack Liina J
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

Ja och gubben tog dagens. Grillad ryggbiff, och så ett glas rött till förstår. Allt var jättegott. Trevlig personal
Kan verkligen rekommendera denna detta ställa i Nordstan

Tack Catarina W
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Och det var helt ok, för pasta buffe är alltid bra snabblunch. Bra alternativ på Nordstan. Och så var han så charmig, inkastaren.

Tack Annika M
Omdömet skrevs 28 maj 2017 från mobil enhet

Måste besök...

,,,Det är i klass med dom absolut bästa..Beställde Frutti du Mare pizza och fullkomligen njöt av varje tugga. Dessutom är det endast fåtal meter till bilparkering och till Nordstan alla affärer och stora utbud på övriga matställen.. massiv kollektiv trafik med bussar spårvagnar tåg express bussar flyg bussar ..Alla kan med lätthet åka från hela Göteborg och för övrigt Sverige till denna guldnugget...

Tack Marcus P

Resenärer som tittade på Trattoria Prego tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Trattoria Prego? Berätta vad du tyckte!