“Fantastisk mat! ”

lör 28/11
20:00
Rankad som nr 218 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Åt en vegetarisk avsmakningsmeny (6 rätter) och det var helt fantastiskt gott. Fräscha smaker och spännande rätter. Mysiga Majorna levererade verkligen! Vinpaketet till passade utmärkt. Har bara gott att säga om detta ställe.

Datum för besöket: juli 2020
Tack SannaF20

Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Mycket härligt ställe att hänga på en solig dag som denna. Mycket trevlig personal och uteservering. Inomhus är också fint. Mariaplans bästa häng!

Datum för besöket: juni 2020
Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 17 juni 2020

En fantastisk kväll på en otroligt bra restaurang! Bemötandet och servicen perfekt. Maten som var en avsmakningsmeny var otroligt god med mycket kreativitet. Lade till en extra rätt. Dryckerna i vinpaketet passade utmärkt till. Här finns stor vilja och kompetens! Vårt gäng på 8 personer var alla överväldigande över kvällen och kommer gärna igen.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 337elisabethb
Omdömet skrevs 9 januari 2020

Vad sägs om strömmingsflundra smaksatt med bergamott? Himmelskt! Och dryckerna, vackra att se på lika himmelska att dricka. Välj därför den alkoholfria varianten. Vi valde avsmkningsmenyn till alkoholfri dryck. Smakar det så kostar det, men inte oskäligt. Ha gott om tid, njut av varje tugga. Utmärkt ser ice där mat och dryck i dess smårättersform presenterades ingående av kockarn själva.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lena130304
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Vi åt samma 6-rätters som tidigare recenserats här plus att vi lade till till ost (som serverades med rökt honung och vermouth!). Alla rätter var innovativa och otroligt goda. Fina viner till. Titta inte på äldre recensioner, killarna som kör nu har haft stället i 3 månader och har alla erfarenhet från ”fine dining”. Våra höga förväntningar infriades definitivt.

Datum för besöket: december 2019
Tack Miabella245

Resenärer som tittade på Syster Marmelad tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Syster Marmelad? Berätta vad du tyckte!