“Bästa bunsen i stan!”
Omdöme om JINX Food Truck

JINX Food Truck
Rankad som nr 3 av 1 469 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Som lunch är detta helt perfekt och kan mäta sig med Dubbel dubbels mantaos. Ätit här flertal gånger under senaste åren och aldrig blivit besviken.

Tack Caroline H

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Oerhört goda så kallade steamed buns! (vilket har blivit lite av en favorit)
Besöker detta ofta. Perfekt också då dottern är vegan.

Tack MackanLL
Omdömet skrevs 30 november 2017 från mobil enhet

Ska jag luncha i stan så är det Jinx jag alltid vill gå till. Helt perfekta smakkombinationer med sin enkelhet. Lagom mycket mat för en rimlig slant. Väldigt trevlig personal som gör att man känner sig välkommen även vid första tillfället.

Hade gärna sett att de utökade och testade något nytt på menyn, har varit samma där sen jag började gå dit. Även om jag aldrig kommer tröttna på deras buns så blir man nyfiken på vad som kan hittas på härnäst.

Rekommenderas!

Tack Victor F
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Blev överraskad över hur bra porkbunsen var, kul smakupplevelse! Långkokt kött som steks på, koriander, jordnötter, kimchi tror jag, fantastisk sås, goda buns mm.

Tack wasseng
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Rekommenderas verkligen! Super gott! Vi läste om maten på TripAdvisor o vi blev inte besvikna! Alltid kul och prova något nytt!

Tack Camilla P

Resenärer som tittade på JINX Food Truck tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt JINX Food Truck? Berätta vad du tyckte!