“Gudomlig gräddsås”
Omdöme om Robertas Restaurang

Robertas Restaurang
Rankad som nr 995 av 1 428 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och god mat, jag tog köttbullar m mos och polarn testa deras vegetariska grillomiburgare. Mycket barn o ljud men det är ju lov helg och det är ju Universeum.

Tack Oliver B

Omdömet skrevs 17 februari 2018 från mobil enhet

Åt ca 30 min efter de öppnat . Dålig i magen & illa mående strax efter .. Nu är kl snart 17 och jag mår fortfarande illa.
Ät inte denna taccobuffe !

Tack Ann-louise H
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Duger för en snabb lunch efter ett besök på Universeum, ligger på bottenvåning av samma hus. Beställde hamburgare och husets pyttipanna. Inget speciellt men inte heller dåligt. Kan säkert vara annorlunda när det är mycket folk.

Tack Thomas L
Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Köttbullar med mos normal måltid 89kr man kan även beställa halv för 49kr normal gott... Gröna stolar och gröna bord med stora glasrutor utåt södra vägen, 50

Tack ludvig l
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Äcklig mat. Torra köttbullar för dyrt pris. Smutsigt överallt. Dessutom så har chefen Håkan Carlsson både hotat mig och min kompis och är polisanmäld.

Tack mimmsann

Resenärer som tittade på Robertas Restaurang tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Robertas Restaurang? Berätta vad du tyckte!