“Fruktansvärd bartender med dåligt temperament”
Omdöme om The Rover

The Rover
Rankad som nr 158 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Svenskt, Pub
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Jag bevittnade hur en av The Rovers bartenders betedde sig otroligt illa mot en ensam gäst som satt i baren. Ja, gästen hade fått i sig en öl för mycket men satt fredligt på sin stol, drack sin öl och sökte då och då kontakt med andra besökare, men han var trevlig och absolut inte stökig. Men bartendern verkade störa sig på denne harmlösa man och ”varnade” honom i en mycket aggressiv ton. Sen gick han nästintill till attack mot mannen och betedde sig ungefär som någon som vill mucka gräl/starta en fight. Obehagligt att se. Gick därifrån med en klump i magen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack christineingrid

Omdömet skrevs 10 augusti 2019

Blev lite törstiga på öl i sommarvärmen. Gled in på Rover som legat här på 2:a Långgatan under många år. Trånga lokaler med god känsla. Inte många öl på kranar men det fanns mer på burk/flaska. Utbudet var i vår smak med flera olika sorters lokaltillverkad öl inom IPA. Här fanns också möjlighet att sitta ute. Positiv personal gjorde upplevelsen självklart positiv. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack RobertO3634
Omdömet skrevs 25 juli 2019 från mobil enhet

Synd på mysiga och trevliga Rover att dom låter sina gäster förstöra stället med att inte följa lagen. Tråkigt

Tack 230dennisp
Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

God mat, god öl och bra service. Tog dagens P-mat och den var suverän. Promenad avstånd från avenyn, och mycket lugnare.

Tack tobiasm301
Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Ett ställe på andra långgatan Sticketer inte ut mer än nödvändigt Vill ha mer aktiv personal Sticker inte ut

Tack ingmare2017

Resenärer som tittade på The Rover tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt The Rover? Berätta vad du tyckte!