“Måste besökas!”

Rankad som nr 35 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vilket ställe. Fantastisk mat och fantastisk personal. Har nog aldrig ätit så gott kött innan. Kött från Ugglarp blev mitt val.
Måste dit igen!

Tack snokkasin

1923 av 328 omdömen

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Åt en fantastisk god middag igår med våra vänner. Vi tog meny 1 med vinpaket och serverades av mycket trevlig personal som tog hand om oss. Kunde inte bli bättre.
Vi kommer gärna tillbaka.

Tack Mompers
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Jag och min flickvän avnjöt en god middag på denna fantastiska källarkrog. Vi båda åt renytterfilé som vi verkligen kan rekommendera!
Allt var toppen, maten, drycken och icke förglömma, servicen av personalen!
Tjejen som serverade oss under kvällen var otroligt professionell och hade ett genuint leende på läpparna. Såg till att vi hade det bra under hela kvällen och alltid glad och trevlig trots att vi hade många frågor och önskemål.
Kan gott rekommendera den här restaurangen.

Tack Gustav P
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vi var 2 par som alla var mycket nöjda med vår mat. Bra förslag på dryck. Trevlig stämning och service.

Tack Nina201710
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Vi har varit och besökt Dinner 22 tidigare och var då mycket nöjda med allt.
Tyvärr blev vi denna gången inte lika nöjda. Bokningen fungerade perfekt, mottagandet var trevligt och servicen gick absolut inte att klwaga på. Maten höll dock långtifrån den klass vi förväntade oss. Råvarorna var helt enkelt dållga och eftersom vi åt olika rätter så kan vi konstatera att det behövs skärpning vad gäller detta. Det skall dock sägas att det var inte på något sätt oätligt utan endast en besvikelse.

Tack Bertil C

Resenärer som tittade på Dinner 22 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Dinner 22? Berätta vad du tyckte!