“Trevlig restaurang vid Kronhusbodarna.”
Omdöme om Restaurant Himalaya

Restaurant Himalaya
Boka bord
ons 5/8
20:00
Rankad som nr 134 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Återvänder alltid till denna mysiga restaurang med supergod mat. Det finns mycket att välja på , kött, kyckling, fisk och vegetariskt. Allt är vällagat och fint upplagt. Man kan även välja både 2 och 3 rätters menyer som är mycket prisvärt. Trevlig personal och god service.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Christina S
Himalayao1, Owner på Restaurant Himalaya, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Tack för den värdefulla omdömen!
Vi alltid ställer upp för våra kunder!

Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

väldigt god mat,mycket prisvärt,
personalen är alltid lika trevliga.
ett ställe som jag gärna återvänder till

Datum för besöket: januari 2020
Tack 981dicka
Himalayao1, Ägare på Restaurant Himalaya, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2020

Kärra Gäst!

Tack så mycket för värdefulla recension!

Omdömet skrevs 29 september 2019

Beställde paneer masala, den var mycket god! Servicen var bra och ägaren är väldigt trevlig och mån om att gästerna ska bli nöjda!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack JohannaT1076
Himalayao1, Owner på Restaurant Himalaya, svarade på det här omdömetSvarade 30 september 2019

Tusen Tack!
Johanna!

Omdömet skrevs 13 maj 2019 från mobil enhet

Vi var 10 personer som åt på eftermiddagen. Väldigt bra och snabb service. Maten var fint upplagd mer var ganska smaklös. Trevligt att det gick att beställa olika sorters öl från Nepal.

Datum för besöket: maj 2019
3  Tack dangT7425VX
Omdömet skrevs 31 december 2018 från mobil enhet

Mycket god mat. Det gick fort att få att få in maten.
Litet minus att det var få i personalen som kunde bra svenska

Datum för besöket: december 2018
Tack HK102

Resenärer som tittade på Restaurant Himalaya tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Restaurant Himalaya? Berätta vad du tyckte!