“En fullträff”

20:00
Rankad som nr 24 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Område: Pustervic
Beskrivning: Välkommen till Ristorante Fontana Di Trevi. Kom och besök oss för en bit av det genuina italienska köket i en mysig atmosfär.

Fantastisk mat och en helt otrolig personal.
En pärla i närmiljö, rekommenderas varmt.
Hit kommer vi snart igen med hela vår familj.

Datum för besöket: april 2021
Tack Magnus F

Trevlig liten resturang, snabb service. Trevligt att bli erbjuden ett litet glas prosecco direkt när man slagit sig ner.

Maten var magisk, vi alla i sällskapet tog nån typ av risotto. Så bra till lagat, alla njöt av maten.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack H4887SFcamillaa

En helt fantastisk familjerestaurang. Underbar personal!!!
Alltid värt ett besök. Maten är fantastisk!!

1  Tack peterfT7154YA
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Trevlig familjär personal, fantastisk mat och mysig miljö. Det var vårt tredje besök och vi längtar redan tillbaka!

1  Tack 829malinc
Omdömet skrevs 13 maj 2021

Trevlig personal och väldigt mysig restaurang! Jag fick bra hjälp med min allergi som är ägg, mjöl och nötter. Det kändes tryggt att äta där, den godaste pastan jag har ätit. Hälsningar Johanna!

1  Tack elviras876

Resenärer som tittade på Fontana Di Trevi, Restaurang tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Fontana Di Trevi, Restaurang? Berätta vad du tyckte!