“Litet och intimt”

tis 4/8
20:00
Rankad som nr 25 av 1 446 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Beskrivning: Välkommen till Ristorante Fontana Di Trevi. Kom och besök oss för en bit av det genuina italienska köket i en mysig atmosfär.
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi var ett sällskap på åtta som åt italienskt på denna restaurang. Trevlig personal men inte den snabbaste. Bruschetta tog många till förrätt och den smakade bra. Sällskapet åt pasta och risotto och alla tallrikarna blev tomma. Jag tog färsk tagliatelle med räkor och scampi och krämig sås, tyvärr kände jag att det behövdes salt & peppar flera gånger då smaken blev en aning enahanda.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Halvors95

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Mysig Italiensk restaurang. Rejäla vällagade portioner. Smakrikt. Snabb och bra service. Alla i sällskapet valde helt olika rätter. men alla fick maten samtidigt. Någotnatt klaga på? Ja 32 kronor för 2 glas kranvatten!

1  Tack ChriRob
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

En oförglömlig kväll fick vi på denna fantastiska restaruang. Mycket bra bemötande och underbar service. Maten var något av det godaste jag har ätit. Rekommenderas!

4  Tack oskardd
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt vällagad mat och gott vin. Trevlig och mysig atmosfär i restaurangen.
Både restaurang och mat kändes väldigt genuin.
Vi var fyra personer som alla åt olika varmrätter och efterrätter och alla var jättenöjda och tyckte det var supergott. Gick därifrån otroligt mätta och glada.
Mycket trevlig och familjär personal.
Rekommenderar varmt!

3  Tack lejonberget
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

En av de bästa italienska restauranger utanför Italien jag varit på. Maten var mycket vällagad och genuina känslan på topp. Mycket prisvärd!

3  Tack robertsU7704VI

Resenärer som tittade på Fontana Di Trevi, Restaurang tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Fontana Di Trevi, Restaurang? Berätta vad du tyckte!