“God mat”
Omdöme om Fontana di Trevi

Fontana di Trevi
Boka med
Fontana di Trevi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 46 av 1 443 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och trevlig personal. Första gången tjejen äter pasta på över 10 år och hon älskade det!

1  Tack Kristian H

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Gick hit med maken en lördagkväll och fick genast ett bra intryck av miljön. Mysigt och lite trångt. Personalen var också tillmötesgående när vi kom. Beställde en förrätt att dela på som var ok och kom in rätt snabbt. Sedan tog det nog en timme innan varmrätten kom in, vilket inte gjorde så mycket då vi hade trevlig. Tillslut började jag ändå undra om vi var bortglömda då folk som anlänt betydligt senare än oss fick sin mat.
Maten var ok men inte mer. Inte så prisvärd.
Vi ville sedan ha lite vatten och mer vin till maten. Bad om detta och blev avsnäst med att det ” är så många som ville ha hjälp och vill betala så kan du vänta!”. Frågade trevligt och tycker att deras uppenbara underbemanning inte bör drabba gästerna. Våra bordsgrannar var dock uppe på benen vid ett par tillfällen och sa till personalen om kaffe när de inte dök upp. Lite senare fick de hoppa upp igen och säga till personalen igen om vatten då ingen uppmärksammade dem. Vi fick tillslut lite vatten av våra snälla bordsgrannar då vi väntat på servering en stund.
Tillslut fick vi fick lite vin också av personalen.

Tack Åsa Å
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Åt god italiensk mat i en miljö som också kändes italiensk med stora sällskap, härligt livfull och familjär stämning på liten yta. Precis så som det är i Italien. Uppmärksam och trevlig service ger också ett plus.

1  Tack Anehe
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Maten var super! Kunde inte bli mer nöjd. Fantastiskt bra service, och en god stämning. Personalerna är väldigt uppmärksamma. Är man ensam eller ett gäng som vill ut och äta så rekommenderas just denna restaurangen starkt. kvalitén var suverän på alla möjliga sätt. Tack, vi kommer definitivt äta här fler gånger!

Med vänlig hälsning, En glad kund :)

1  Tack Alex E
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Utan tvekan ett mysigt ställe med topp service och mat som man inte vill få slut på. Varje rätt har sin speciella karaktär och smaker man sent glömmer av. Vi välkomnades med en värme jag aldrig känt förut, jag blev så omhändertagen. Min dag avslutades definitivt på topp. Det finns ingenting jag kan lägga till om restaurangen, servicen är en dröm, maten är som en resa till Italien och tillbaka och känslan är helt oslagbar!

1  Tack Claudia V

Resenärer som tittade på Fontana di Trevi tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Fontana di Trevi? Berätta vad du tyckte!