“Pingstmiddag”
Omdöme om Bord 27

Bord 27
Rankad som nr 9 av 1 446 Restauranger i Göteborg

Mycket trevlig personal. Åt nässel och sparrissoppa som var himmelskt god. Sedan Hälleflundran till varmrätt helt underbart gott oerhört välkomponerade smaker. Gick därifrån proppmätt.

Tack Bandy6969
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Fint att ni hade en trevlig kväll hos oss. Hoppas att vi får se er här snart igen!

Omdömet skrevs 14 maj 2021 från mobil enhet

Toppklass mat, proffs till personal som kunde rekommendera dryck efter smak och erfarenhet. Rekommenderar starkt för par som vill ha en mysig upplevelse!

Tack 854kristoffere
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för en fin recension, hoppas att vi får se er hos oss snart igen!

Omdömet skrevs 13 maj 2021 från mobil enhet

Vi har aldrig blivit besvikna efter ett besök på bord27! Bra personal som kan kombon mat+vin. Generösa portioner med mat som gör att en bara vill ha mer. Tack för att ni finns att besöka!!

Tack emskarin

Vad glada vi blir över att ni hade ett trevligt besök hos oss, hoppas att vi får se er här snart igen!

Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Vi går alltid till Bord 27 när vi är sugna på råbiff. Har provat råbiff på många ställen men inget når upp till Bord 27 nivå när det kommer till det!

Vi är alltid lika nöjda efter våra besök där :)

Datum för besöket: april 2021
1  Tack alexandrasY8547QQ
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Tack för fina ord och kul att ni tycker så mycket om vår råbiff. Hoppas att vi får se er här snart igen! :)

Omdömet skrevs 25 april 2021

Fantastiskt mat och riktigt bra service :)
Råbiffen är i världsklass och vinet är super!

Rekommenderar alla

Datum för besöket: mars 2021
Tack Timcarlsson21
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Vad fina ord du skriver, det glädjer oss verkligen!

Tack för fin respons och hoppas att vi får se er hos oss snart igen.

Resenärer som tittade på Bord 27 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bord 27? Berätta vad du tyckte!