“Vardagsrumskänsla på bästa sätt ”
Omdöme om Bord 27

Bord 27
Rankad som nr 5 av 1 455 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 13 maj 2021 från mobil enhet

Vi har aldrig blivit besvikna efter ett besök på bord27! Bra personal som kan kombon mat+vin. Generösa portioner med mat som gör att en bara vill ha mer. Tack för att ni finns att besöka!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack emskarin
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2021

Vad glada vi blir över att ni hade ett trevligt besök hos oss, hoppas att vi får se er här snart igen!

Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

Vi går alltid till Bord 27 när vi är sugna på råbiff. Har provat råbiff på många ställen men inget når upp till Bord 27 nivå när det kommer till det!

Vi är alltid lika nöjda efter våra besök där :)

1  Tack alexandrasY8547QQ
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Tack för fina ord och kul att ni tycker så mycket om vår råbiff. Hoppas att vi får se er här snart igen! :)

Omdömet skrevs 25 april 2021

Fantastiskt mat och riktigt bra service :)
Råbiffen är i världsklass och vinet är super!

Rekommenderar alla

Datum för besöket: mars 2021
Tack Timcarlsson21
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Vad fina ord du skriver, det glädjer oss verkligen!

Tack för fin respons och hoppas att vi får se er hos oss snart igen.

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

En trevlig upplevelse med engagerad och duktig personal. Klockrena vinförslag till rätterna. Vällagad och god mat.

Tack hallestam
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Härligt att ni hade en fin kväll hos oss, det glädjer oss verkligen.

Hoppas att vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 25 april 2021 från mobil enhet

Jag och några vänner firade in att en av oss nyligen fyllt år.
Beställde i förväg bubbel till sällskapet och infprmerade om att en i sällskapet är vegan.
Vi blev serverade gott bubbel från Miquel Pons direkt vid ankomst och köket löste vegansk mat utan några konstigheter.
Maten var vällagad och snyggt presenterat som alltid.
Bra dryckesrekomendationer. Servitören kunnig och personlig.
Alla var supernöjda.
Rekomenderar varmt Bord 27 till alla som vill ha bra nivå på mat & kunnig samt personlig service till schysta priser!
Syns snart igen!

Tack Ader91
Ida C, Marketing på Bord 27, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2021

Det är så här vi vill att ni ska känna när ni besöker oss och det är otroligt kul att läsa din recension. Vi tackar ödmjukast för de fina orden och ser fram emot att välkomna er snart igen! :)

Resenärer som tittade på Bord 27 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Bord 27? Berätta vad du tyckte!