“Bästa ”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Bästa restaurang jag vet i stan. Man känner sig alltid välkommen och alltid trevlig personal.
Bra priser och man får rejält med mat.

Tack Caroline J
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Hej Caroline, Stort tack att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe.
Kul att höra att du gillade maten och att du känner dig välkommen hos oss, det är exakt den upplevelsen vi vill ge till alla gäster :)

Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Besökte Hard Rock café i Göteborg tillsammans med yngste sonen. Brukar alltid vara bra, men denna gång var ingen höjdare. Nachos till förrätt, de var knappt krispiga och kändes som de var uppvärmda i micron. Hamburgaren till huvudrätt var ganska smaklös. Lägg därtill att den kändes blöt, löken ganska smaklös och bröder lite a la McDonalds. Nä, gör om och gör rätt Hard Rock, brukar ju vara bra!!
Trevlig personal och stämning, men denna gång hjälpte inte det !!!

Tack Lena P

Hej Lena, Vi beklagar att du inte hade en bra upplevelse hos oss. Vi strävar alltid efter en väldigt hög kvalitetsnivå på både mat och service men i ditt fall låter det som att vi inte lyckades leverera den kvalitén på maten som vi strävar efter. Nachosen skall självklart vara knapriga och hamburgaren skall inte vara smaklös. Tog du upp detta med en manager? Vi brukar alltid försöka lösa situationen direkt.

Tyvärr kan vi inte ändra din upplevelse, men vi skulle gärna se att du kommer tillbaka och ge oss en chans att bevisa att vi faktiskt jobbar hård för att få nöjda kunder.
Vi hoppas att din upplevelse inte påverkar din åsikt om Hard Rock Cafe och att du är villig att ge oss ytterligare en chans i framtiden. Tack igen för ditt omdöme. Med vänlig hälsning Louise

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god hickory burgare, helt okej pulled pork burgare men inget utöver det vanliga. Mycket trevlig servitris dock inte alls trevlig hovmästare. Vi kom innanför dörren, inget hej eller välkommen, hovmästaren och en annan servitris fortsatte bara att kolla i datorn utan att ens se på oss och hänvisade oss först till garderoben, innan vi kunde sätta oss, där man dessutom fick betala 20 kr per person. Besviket.

Tack OrsolyaBarta
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Finmiddagar gå vi till Hard Rock. Dyrt men om man saknar amerikansmat så är det den platsen man ska till.

Tack kixtee
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Hard Rock Cafe i Göteborg har god mat och goda drinkar. Sedvanlig shop med olika souvenirer. I restaurangen finns memoribilia från bl.a. Madonna, David Bowie, Kiss, Tom Petty, John Lennon, Elvis Presley m.fl.

Tack bedbugs14

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!