“Det kunde varit bättre!!! ”
Omdöme om Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Rankad som nr 112 av 1 469 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt
Bra för: Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Besökte Hard Rock café i Göteborg tillsammans med yngste sonen. Brukar alltid vara bra, men denna gång var ingen höjdare. Nachos till förrätt, de var knappt krispiga och kändes som de var uppvärmda i micron. Hamburgaren till huvudrätt var ganska smaklös. Lägg därtill att den kändes blöt, löken ganska smaklös och bröder lite a la McDonalds. Nä, gör om och gör rätt Hard Rock, brukar ju vara bra!!
Trevlig personal och stämning, men denna gång hjälpte inte det !!!

Tack Lena P
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Hej Lena, Vi beklagar att du inte hade en bra upplevelse hos oss. Vi strävar alltid efter en väldigt hög kvalitetsnivå på både mat och service men i ditt fall låter det som att vi inte lyckades leverera den kvalitén på maten som vi strävar efter. Nachosen skall självklart vara knapriga och hamburgaren skall inte vara smaklös. Tog du upp detta med en manager? Vi brukar alltid försöka lösa situationen direkt.

Tyvärr kan vi inte ändra din upplevelse, men vi skulle gärna se att du kommer tillbaka och ge oss en chans att bevisa att vi faktiskt jobbar hård för att få nöjda kunder.
Vi hoppas att din upplevelse inte påverkar din åsikt om Hard Rock Cafe och att du är villig att ge oss ytterligare en chans i framtiden. Tack igen för ditt omdöme. Med vänlig hälsning Louise

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god hickory burgare, helt okej pulled pork burgare men inget utöver det vanliga. Mycket trevlig servitris dock inte alls trevlig hovmästare. Vi kom innanför dörren, inget hej eller välkommen, hovmästaren och en annan servitris fortsatte bara att kolla i datorn utan att ens se på oss och hänvisade oss först till garderoben, innan vi kunde sätta oss, där man dessutom fick betala 20 kr per person. Besviket.

Tack OrsolyaBarta
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Finmiddagar gå vi till Hard Rock. Dyrt men om man saknar amerikansmat så är det den platsen man ska till.

Tack kixtee
Omdömet skrevs 26 januari 2018

Hard Rock Cafe i Göteborg har god mat och goda drinkar. Sedvanlig shop med olika souvenirer. I restaurangen finns memoribilia från bl.a. Madonna, David Bowie, Kiss, Tom Petty, John Lennon, Elvis Presley m.fl.

Tack bedbugs14
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Tar gärna en öl i baren på entréplan. Det är gott om matplatser och där är ofta mycket gäster. Amerikansk mat för olika smaker serveras och deras hamburger portion är rejäl. De har även schuffle board som är populärt att boka. Hard Rock Göteborg är ett stort ställe. Mycket trevlig personal, positivt bemötande ett plus för stället.

Tack Rosalie B
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Hej Rosalie, tusen tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att dela med dig. Det stämmer bra, shuffelboarden är väldigt populär och är en rolig aktivitet :) Hoppas du besöker oss snart igen, med vänlig hälsning Louise Hard Rock Cafe

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!