“Dyrt men gott”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Finmiddagar gå vi till Hard Rock. Dyrt men om man saknar amerikansmat så är det den platsen man ska till.

Tack kixtee

Omdömet skrevs 26 januari 2018

Hard Rock Cafe i Göteborg har god mat och goda drinkar. Sedvanlig shop med olika souvenirer. I restaurangen finns memoribilia från bl.a. Madonna, David Bowie, Kiss, Tom Petty, John Lennon, Elvis Presley m.fl.

Tack bedbugs14
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Tar gärna en öl i baren på entréplan. Det är gott om matplatser och där är ofta mycket gäster. Amerikansk mat för olika smaker serveras och deras hamburger portion är rejäl. De har även schuffle board som är populärt att boka. Hard Rock Göteborg är ett stort ställe. Mycket trevlig personal, positivt bemötande ett plus för stället.

Tack Rosalie B
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Hej Rosalie, tusen tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att dela med dig. Det stämmer bra, shuffelboarden är väldigt populär och är en rolig aktivitet :) Hoppas du besöker oss snart igen, med vänlig hälsning Louise Hard Rock Cafe

Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Mycket plats, grym musik och riktigt trevlig personal!
Maten är kanske 4/5 men atmosfären är klockren och är ett ställe man kan ha riktigt roligt med både familj o kollegor.

Tack Cayene P

Hej Cayene, stort tack för dina fina ord om oss. Vi gillar också atmosfären här. Den skapar vi ju tillsammans med er, våra kunder :) Hoppas du väljer att besöka oss snart igen. Mvh Louise

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe o super go personal. Finns även en liten shop med kläder med deras namn på så klart. Fast shopen var stängd fick vi hjälp med att köpa en tröja till vår son. Vi var mkt tacksamma för det.
En övre våning med bowling o shuffelboard det tyckte jag var en rolig sak.
Priserna var överkomliga

Tack ankidanielsson

Hej Anki, vad härligt att höra att ni gillade vårat "nöjespalats" och rock shoppen. Shuffleboarden är mycket populär, till och med så populär att vi har valt att ta bort bowlingen för att få plats med ännu fler Shuffleboard :) Hoppas du besöker oss snart igen, med vänlig hälsning Louise Hard Rock Cafe

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!