“En kall öl...”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 5 januari 2018 från mobil enhet

Tar gärna en öl i baren på entréplan. Det är gott om matplatser och där är ofta mycket gäster. Amerikansk mat för olika smaker serveras och deras hamburger portion är rejäl. De har även schuffle board som är populärt att boka. Hard Rock Göteborg är ett stort ställe. Mycket trevlig personal, positivt bemötande ett plus för stället.

Tack Rosalie B
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Hej Rosalie, tusen tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att dela med dig. Det stämmer bra, shuffelboarden är väldigt populär och är en rolig aktivitet :) Hoppas du besöker oss snart igen, med vänlig hälsning Louise Hard Rock Cafe

Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Mycket plats, grym musik och riktigt trevlig personal!
Maten är kanske 4/5 men atmosfären är klockren och är ett ställe man kan ha riktigt roligt med både familj o kollegor.

Tack Cayene P

Hej Cayene, stort tack för dina fina ord om oss. Vi gillar också atmosfären här. Den skapar vi ju tillsammans med er, våra kunder :) Hoppas du väljer att besöka oss snart igen. Mvh Louise

Omdömet skrevs 10 december 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe o super go personal. Finns även en liten shop med kläder med deras namn på så klart. Fast shopen var stängd fick vi hjälp med att köpa en tröja till vår son. Vi var mkt tacksamma för det.
En övre våning med bowling o shuffelboard det tyckte jag var en rolig sak.
Priserna var överkomliga

Tack ankidanielsson

Hej Anki, vad härligt att höra att ni gillade vårat "nöjespalats" och rock shoppen. Shuffleboarden är mycket populär, till och med så populär att vi har valt att ta bort bowlingen för att få plats med ännu fler Shuffleboard :) Hoppas du besöker oss snart igen, med vänlig hälsning Louise Hard Rock Cafe

Omdömet skrevs 7 november 2017

Gillar när det är blandat i så väl åldrar som musik och det har de gott om på Hardrock.
Gött ställe att hänga på för att titta på folk :)

Tack frodelius
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2017

Hej, det gör oss väldigt glada att höra. Stort tack för att du tog dig tid att skriva til oss, hoppas vi ser dig snart igen :)

Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Tre familjer med förbokat bord, absolut ett måste. Trevlig och proffsig service, god mat och häftig miljö. Efterrätterna var kanske i största laget, ingen av barnen orkade äta upp
Miljön var kanske lite för högljudd för tre barnfamiljer (med barn i åldern 10-16 år) som ville kunna prata. Dock inget som var förvånande för oss, vi hade en trevlig kväll ändå!

Tack macesa76

Hej, vad roligt att ni valde att besöka oss under erat höstlov! Det stämmer bra att ha förbokat ett bord är bra, speciellt om man är ett större sällskap. Kul att läsa att ni fick bra service och att ni gillade maten. Våra efterrätter är stora och vi brukar rekommendera att man delar på dem om man inte är superhungrig :) Musiken är ju en viktig del av vår produkt men man ska fortfarande kunna prata. Är det så att man tycker att musiken är för hög så kan man alltid prata med en manager och då kan vi sänka ljudnivån i olika delar av restaurangen.
Tack igen för ditt omdöme och hoppas vi ses igen!

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!