“Trevlig blandning på gästerna och bra musik!”
Omdöme om Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Rankad som nr 62 av 1 326 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar

Gillar när det är blandat i så väl åldrar som musik och det har de gott om på Hardrock.
Gött ställe att hänga på för att titta på folk :)

Tack frodelius
Louise B, Kundansvarig på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej, det gör oss väldigt glada att höra. Stort tack för att du tog dig tid att skriva til oss, hoppas vi ser dig snart igen :)

Tre familjer med förbokat bord, absolut ett måste. Trevlig och proffsig service, god mat och häftig miljö. Efterrätterna var kanske i största laget, ingen av barnen orkade äta upp
Miljön var kanske lite för högljudd för tre barnfamiljer (med barn i åldern 10-16 år) som ville kunna prata. Dock inget som var förvånande för oss, vi hade en trevlig kväll ändå!

Tack macesa76

Hej, vad roligt att ni valde att besöka oss under erat höstlov! Det stämmer bra att ha förbokat ett bord är bra, speciellt om man är ett större sällskap. Kul att läsa att ni fick bra service och att ni gillade maten. Våra efterrätter är stora och vi brukar rekommendera att man delar på dem om man inte är superhungrig :) Musiken är ju en viktig del av vår produkt men man ska fortfarande kunna prata. Är det så att man tycker att musiken är för hög så kan man alltid prata med en manager och då kan vi sänka ljudnivån i olika delar av restaurangen.
Tack igen för ditt omdöme och hoppas vi ses igen!

Var i Göteborg i samband med en konsert och valde då Hard rock café med mina vänner för en lunch innan konserten. Detta visade sig vara ett misstag.
Till förrätt beställde vi in gemensamt en mix med olika saker som var oerhört gott så denna var det inget fel på. Det som sedan dröjde var våran servitris. Vi fick vänta väldigt länge på att bli avdukade våran förrätt. Och dessutom fick vi vänta väldigt länge på att bli serverade vår varmrätt. Och eftersom vi skulle iväg lite senare var inte tanken att sitta där och äta mat hela dagen. Vi fick in varmrätten tillslut och för min del var den väldigt tråkig och smaklös. Jag åt laxen som var väldigt torr. När vi ätit upp fick vi sitta i cirka 30 minuter innan det kom någon att duka av våra tallrikar som vi fick upplysa med att vi ville nu betala, detta tog ytterligare 10 minuter då denna person skulle leta upp servitrisen som var ansvarig för vårat bord. Hade servitrisen varit mer uppmärksam och alert hade hon kunnat sälja några rundor till vid vårat bord då större delen av oss var väldigt törstiga, men då hon uteblev med sin närvaro så gick ni miste om detta.
Kommer förmodligen besöka er igen för att prova lite av era andra rätter, inte för att servicen var fantastisk.

Tack amstrich

Hej, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Trevligt att läsa att ni gillade förrätten, det låter som att ni har ätit en Jumbo Combo :) Sedan beklagar vi att ni fick dålig service här och att ni inte var nöjda med varmrätten. Vissa dagar får vi oväntat mycket att göra och det låter som att ni besökte oss en sådan dag. Vi strävar alltid efter en väldigt hög kvalitetsnivå på både mat och service men i ditt fall låter det som vi inte lyckades med det. Tog du upp detta med en manager? Vi brukar alltid försöka lösa situationen direkt. Vi hoppas att din upplevelse inte påverkar din åsikt om Hard Rock Cafe och att du är villig att ge oss ytterligare en chans i framtiden. Tack igen för ditt omdöme.

Ribs var sjukt goda!! Johan gav hög service! Trevlig och observant. Det var en absolut succee. På återseende.

1  Tack Viktor Å

Stort tack Viktor! Johan är en riktigt stjärna, det håller vi med om :) Hoppas vi ses snart igen!

Hard Rock Café har ju ett koncept som är välkänt och på nåt sätt så vet man vad man får och kan förvänta sig.
Det jag inte förväntade mig var bra vegetarisk meny och mycket trevlig, rolig och serviceminded personal - bravo!
Lokalen är lite skolmatsal tyvärr, men det är klart att de vill ha så många sittplatser som möjligt. Trevlig kväll totalt sett!

Tack Johanna G

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!