“Vardagsmiddag i Göteborg”

Rankad som nr 58 av 1 324 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt
Bra för: Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar

Hard Rock Café har ju ett koncept som är välkänt och på nåt sätt så vet man vad man får och kan förvänta sig.
Det jag inte förväntade mig var bra vegetarisk meny och mycket trevlig, rolig och serviceminded personal - bravo!
Lokalen är lite skolmatsal tyvärr, men det är klart att de vill ha så många sittplatser som möjligt. Trevlig kväll totalt sett!

Tack Johanna G

God mat och snabb service. Rekommenderar en förrätt som innehöll små tacorätter med olika dip såser. Super god! Fick en lite opersonlig känsla i restaurangen därför medel betyg. Ja.. ett Hard Rock café som alla andra. Butiken har numera lite bättre utbud på produkter att köpa än tidigare.

Tack KBLM69
Laurence K, Chef på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej K,

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Kul att läsa att du gillade maten och fick snabb service. Sedan beklagar vi att du fick en opersonlig känsla hos oss. Det är inte alls vad vi står för, något måste har gått fel. Vi hoppas att du kommer att ge oss en chans till och besöker oss igen. Tack igen för ditt omdöme.

Omdömet skrevs oktober 3 2017

Vi var där en söndagskväll för att äta innan vi skulle på en föreställning.
Inredningen är härlig, mycket att titta på och bra musik som strömmar ut´r tv-apparaterna.
Vi valde fajitas och robs, säkra kort.
Ribsen var inte helt varma, coleslawen och salsan som hörde till var totalt söndersockrade och helt oätliga. Vem vill ha så mycket socker i maten? Rent äckligt.
Fajitasen var helt godkänd och drar upp betyget.

Tack AnnaNina15

Hej Anna!

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Vi beklagar att dina ribbs inte var tillräckligt varmt. Vi rekommenderar att man alltid ta upp missnöje med en manager så att vi kan fixa problemet direkt. Vi hade gärna lagat en ny portion till dig. Med salsa tror jag att du menar Cowboy beans som serveras till ribbs. Det stämmer att dem är lite söta men vi följer bara receptet som vi har fått från huvudkontoret i USA. Samma gäller Coleslawn. Vi byter gärna ut dem till något annat om ni tycker dem är för söta. Säg bara till nästa gång. Vi är glad att ni annars var nöjda med resten och upplevelsen. Vi hoppas att ni kommer besöka oss igen i framtiden. Tack igen för ditt omdöme.

Omdömet skrevs oktober 3 2017

God mat och bra service ! Många trevliga rätter även till barn och en familj kan lätt käka,alla hittar sin favorit.

Tack angelheart89

Hej Angelheart!

Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Roligt att höra att ni gillade maten och var nöjda med servicen. Förstår inte riktigt varför vi fick 3 av 5 när ni var så nöjda? Det är alltid bra att veta om det finns något vi kan förbättra, och vi lyssnar gärna. I alla fall hoppas vi att ni kommer och besöker oss igen. Tack igen för omdömet.

Omdömet skrevs september 17 2017 från mobil enhet

Bra läge på Avenyn med trevlig och snabb service. Trevligt även för dom små med lite pyssel och ballonger. Maten var tyvärr bara OK, prisbilden relativt hög så jag hade förväntat mig bättre. Hard rock är inget ställe för käk men mkt trevligt för att ta en öl, snacks och umgås.

Tack bjorntsgbg
Laurence K, Chef på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade september 18 2017

Hej Björn,

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Kul att ni gillar vårt tänk kring barnen. Vi älskar barn och tycker de ska också ha rolig när de besöker oss. Vi vet ju också att nöjda barn ge nöjda föräldrar. Angående våra priser, dem är på samma nivå som de flesta andra restauranger här på avenyn, men sedan får man hos oss en unik upplevelse med vårt koncept av musik, memorabilia och mer. Det gör oss också lyckligt att ni var nöjd med servicen och läget men vi beklagar att maten kändes som bara ok. Vi strävar alltid efter en väldigt hög nivå på maten och i ditt fall låter det som vi inte lyckades med det. Tog du upp detta med en manager? Vi brukar alltid försöka lösa situationen direkt på plats. Vi hoppas att ser dig tillbaks hos oss igen. Tack igen för ditt omdöme.

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!