“Härlig miljö men maten är verkligen sådär”
Omdöme om Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Rankad som nr 58 av 1 324 Restauranger i Göteborg
Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs oktober 3 2017

Vi var där en söndagskväll för att äta innan vi skulle på en föreställning.
Inredningen är härlig, mycket att titta på och bra musik som strömmar ut´r tv-apparaterna.
Vi valde fajitas och robs, säkra kort.
Ribsen var inte helt varma, coleslawen och salsan som hörde till var totalt söndersockrade och helt oätliga. Vem vill ha så mycket socker i maten? Rent äckligt.
Fajitasen var helt godkänd och drar upp betyget.

Tack AnnaNina15
Laurence K, Chef på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej Anna!

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Vi beklagar att dina ribbs inte var tillräckligt varmt. Vi rekommenderar att man alltid ta upp missnöje med en manager så att vi kan fixa problemet direkt. Vi hade gärna lagat en ny portion till dig. Med salsa tror jag att du menar Cowboy beans som serveras till ribbs. Det stämmer att dem är lite söta men vi följer bara receptet som vi har fått från huvudkontoret i USA. Samma gäller Coleslawn. Vi byter gärna ut dem till något annat om ni tycker dem är för söta. Säg bara till nästa gång. Vi är glad att ni annars var nöjda med resten och upplevelsen. Vi hoppas att ni kommer besöka oss igen i framtiden. Tack igen för ditt omdöme.

Omdömet skrevs oktober 3 2017

God mat och bra service ! Många trevliga rätter även till barn och en familj kan lätt käka,alla hittar sin favorit.

Tack angelheart89

Hej Angelheart!

Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Roligt att höra att ni gillade maten och var nöjda med servicen. Förstår inte riktigt varför vi fick 3 av 5 när ni var så nöjda? Det är alltid bra att veta om det finns något vi kan förbättra, och vi lyssnar gärna. I alla fall hoppas vi att ni kommer och besöker oss igen. Tack igen för omdömet.

Omdömet skrevs september 17 2017 från mobil enhet

Bra läge på Avenyn med trevlig och snabb service. Trevligt även för dom små med lite pyssel och ballonger. Maten var tyvärr bara OK, prisbilden relativt hög så jag hade förväntat mig bättre. Hard rock är inget ställe för käk men mkt trevligt för att ta en öl, snacks och umgås.

Tack bjorntsgbg
Laurence K, Chef på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade september 18 2017

Hej Björn,

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Kul att ni gillar vårt tänk kring barnen. Vi älskar barn och tycker de ska också ha rolig när de besöker oss. Vi vet ju också att nöjda barn ge nöjda föräldrar. Angående våra priser, dem är på samma nivå som de flesta andra restauranger här på avenyn, men sedan får man hos oss en unik upplevelse med vårt koncept av musik, memorabilia och mer. Det gör oss också lyckligt att ni var nöjd med servicen och läget men vi beklagar att maten kändes som bara ok. Vi strävar alltid efter en väldigt hög nivå på maten och i ditt fall låter det som vi inte lyckades med det. Tog du upp detta med en manager? Vi brukar alltid försöka lösa situationen direkt på plats. Vi hoppas att ser dig tillbaks hos oss igen. Tack igen för ditt omdöme.

Omdömet skrevs september 17 2017 från mobil enhet

Blev otroligt besviken på hamburgaren och pommes frites som jag dyrt fick betala för!

Tyvärr kändes det mer som löpande band typ mcdonalds, men skilnaden att mcdonalds är mycket godare och mycket billigare med för den delen.

Men detta var i Göteborg och skall inte dra ner alla andra Hard Rocks Cafeer!

Tack Bengt J

Hej Bengt,

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vår restaurang. Vi beklagar att du inte var nöjd med hamburgaren. Vi rekommenderar att man alltid ta upp missnöje med en manager så att vi kan fixa problemet direkt på plats. Vi hade gärna lagat en ny hamburgare eller bjudit på mer BBQ sås. Vi lagar maten på traditionellt sätt, det finns inget löpande band här. Våra priser är på samma nivå som de flesta andra restauranger här på Avenyn, men vi serverar också stora portioner och har mycket annat vi bjuder på till exempel musiken och memorabilia. Vi hoppas du är villig att ge oss ytterligare en chans i framtiden. Tack igen för ditt omdöme.

Omdömet skrevs september 7 2017 från mobil enhet

Mat mat mat herre Gud vad mycket dom serverar glöm förrätt går inte att äta upp allt.
Många trevliga rätter barn barnen älskar att gå dit.

Tack Micael A

Hej Micael,

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Våra portioner kan ses som stora om man jämför med många andra restauranger. Vi rekommenderar därför att dela på en förrätt och/eller efterrätt om man inte är jätte hungrig. Kul att läsa att barnen älskar att komma till oss. Vi älskar barn också och tycker de ska ha rolig när de besöker oss. Nöjda barn ge nöjda föräldrar. Vi hoppas att ser dig tillbaks hos oss igen. Tack igen för ditt omdöme.

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!