“Inte värt pengarna”

Kök: Amerikanskt
Bra för: Större grupper, Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 4 2012

Av fyra personer beställer 3 rakt av från menyn. Den fjärde vill ha en enkel sallad bestående av grönsallad, tomat och avacado. Det blir svårt. Hon måste ta den billigaste salladen, 149 kronor, be dem ta ur det mesta, lägga till tomat vilket kostar 20 kr extra. Alltså 169 spänn för en enkel sallad. Servitören pratar dessutom inte ett ord svenska vilket bara är ok om modersmålet är engelska. Hade han snackat arabisks hade det varit annat...slutligen vill jag ha en schysst öl till maten men går bet. Nä, hoppa över Hard rock i Göteborg. Åk till Krakow istället, där är restaurangen mycket bättre.

Tack Infoufot

Omdömet skrevs juli 11 2012

Var på restaurangen med en tjejkompis, då vi inte bokat bord blev vi placerade precis intill ett annat par som satt och åt. Var ganska trångt och man hörde mer av vad de bredvid pratade om än vad min kompis mitt emot sa.
Maten var helt ok, vi åt varsin burgare som kanske var i torraste laget. Efterrätterna var hur goda som helst. Kanske inte det mest prisvärda jag har ätit, men ändå helt ok. Servicen var däremot inte alls ok, vi blev bortglömda och förbisprungna ett flertal gånger. Personalen verkade stressad och hade inte tid att ge ett trevligt bemötande. Ett stort plus ska dock tjejen i garderoben ha, hon var väldigt trevlig och lagom personlig. När vi gick frågade hon vad vi hade ätit, hur det smakade och önskade oss en trevlig kväll!

Tack Jenny L
Laurence K, General Manager på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade juli 18 2012

Stort tack att du tar dig tid och skriva ett omdöme om vårt cafe.

Kul att höra att ni gillade våra efterrätter och att ni fick en trevlig bemötande av personalen i garderoben. Synd bara att ni inte fick bra servis när ni åt och där ber vi ursäkt för. Hoppas att ni kommer tillbaks så att vi kan bevisa att Hard Rock Cafe jobbar hård för att ge bra servis.

Tack igen för ditt omdöme och hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs maj 7 2012

Dyrt, dålig mat samt otrevlig personal. Nej, tack. Aldrig mera Hard Rock i Göteborg.
Undvik som pesten!

1  Tack Resvan38

Stort tack till dig för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Vi beklagar att du inte hade en bra upplevelse hos oss. Vi strävar alltid efter en väldigt hög kvalitetsnivå på både mat och service men i ditt fall låter det som att något har gått fel. Tog du upp detta med en manager? Vi brukar alltid försöka lösa situationen direkt. Vi hoppas att din upplevelse inte påverkar din åsikt om Hard Rock Cafe och att du är villig att ge oss ytterligare en chans i framtiden. Tack igen för ditt omdöme.

Omdömet skrevs maj 6 2012

bra service, trevlig personal, god mat. om det ska vara ngt negativt så var det väl att det var föör varmt under infravärmen ;)

Tack lilleva

Stort tack att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Kul att höra att ni gillade att vara här. Om du tycker det är för varmt under infravärmen nästa gång du är här, så säg bara till, vi stänger gärna av den. Tack igen för ditt omdöme och vi hoppas se dig här hos oss snart igen. Rock On!

Omdömet skrevs april 12 2012

Beställde Classic burger, snyggt upplagd och stora tjocka pommes till "gött"som dom säger här nere i göteborg, samt kanon väder på utomhus terassen sommar tid med en kall coca-cola då njöt man....

Norrläningen.

Tack ludvig l

Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om vårt cafe. Roligt att höra att du gillade att vara här. Vi är glada att Göteborg visade sin bästa sida när det gäller vädret. Om vi kunde så skulle vi beställa bra väder hela tiden. Vi hoppas att du kommer och besöker oss igen. Rock On!

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!