“Återvändande gäster & lika nöjda”
Omdöme om Barrique

Barrique
Boka bord
sön 5/12
20:00
Rankad som nr 8 av 1 456 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt, Vinbar
Beskrivning: Välkommen till Barrique, en krog utan krusiduller! Vi jobbar flitigt med att vara en personligkrog och vi älskar att ha er som gäster, kom själv eller ta med dig någon du tycker om så skall vi se till att ni får en fantastisk kväll! Har ni testat Sharing menyn? Det är en 5-rätters meny för endast 395 kr / person. Vi jobbar så mycket som möjligt med att inte ha allergener i köket, därför är alla laktosprodukter laktosfria på Barrique. Vi försöker hålla oss borta från nötter, gluten och ägg så mycket som det går. Även veganska alternativ finner ni på vår hemsida! Välkomna!
Omdömet skrevs 26 februari 2021 från mobil enhet

Besökte Barrique i somras, då mkt nöjda & denna gång om än ännu nöjdare!
Körde sharing-menyn även denna gång m nu m bättre vinpkt. Å fick dessutom lyxen att få chefs table! Vi kan inte annat än lovorda detta ställe! Maten, drycken & servicen är komplett!
Stort tack till all personal å till nya gäster säger vi bara grattis å gå dit & njut!

Datum för besöket: februari 2021
Tack annikaapan

Omdömet skrevs 21 januari 2021 från mobil enhet

Varmt och omhändertagande, men ändå ledigt och charmigt.
Mat och dryck i perfekt kombination i en avslappnad och välkomnande miljö.
Går gärna tillbaka!

Datum för besöket: januari 2021
Tack FredrikK243
Omdömet skrevs 1 december 2020 från mobil enhet

Resturangen har en fin resturang lokal och väldigt trevlig servitör som gav jättebra bordservice.Lite svår meny när det gäller huvudrätter .Det fanns många alternativ bland förrätter men få bland huvudrätter .Vi fick in varsin jättegod förätt min man tog hummersoppa och jag tog in en. Getost sallad som var jöttegod .Huvudrätterna var inte lika goda .Jag tog in gnocchi med tomatsås som var smaklös och för stor portion .Min man tog in en fiskrätt som var ganska medelmåttig .Jättetrevlig resturang med trevlig personal men inte så goda huvudrätter för smaklösa och för stora portioner .Det blev också en dyr middag på grund av dyra priser på vin och mat .

Datum för besöket: december 2020
2  Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 17 november 2020 från mobil enhet

Vi återvände till Barrique i lördags och blev som vanligt fantastiskt fint bemötta av Rolf och hans härliga personal. Sharing menyn var väl komponerad och mkt god, viner av högsta klass och goda drinkar gjorde kvällen fullkomlig!

Datum för besöket: november 2020
Tack jannegrapatin
GothenburgManager, Ägare på Barrique, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2020

Hej Jan, tack för recensionen & besöket. Vi ser fram emot ett nytt besök när världen har frisknat till.

Omdömet skrevs 5 november 2020 från mobil enhet

Vi åt ”sharingmenyn”. Supergoda små rätter med härliga smaker och texturer. Löjromsstrutar, råbiff, sashimilax mm Varmrätten med hjort och kantareller var en riktigt god avslutning. Vinet var mycket gott och väl valt till rätterna. Servicen var av bästa sort, trevligt, snabbt och följsamt för våra behov. Vi har varit här förut och kommer gå hit igen. Ur coronahänseende kändes det glest och säkert.

Datum för besöket: november 2020
Tack annika765

Resenärer som tittade på Barrique tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Barrique? Berätta vad du tyckte!