“Value for money ”

mån 10/8
20:00
Rankad som nr 5 av 1 449 Restauranger i Göteborg
Kök: Italienskt, Vinbar
Beskrivning: Välkommen till Barrique, en krog utan krusiduller! Vi jobbar flitigt med att vara en personligkrog och vi älskar att ha er som gäster, kom själv eller ta med dig någon du tycker om så skall vi se till att ni får en fantastisk kväll! Har ni testat Sharing menyn? Det är en 5-rätters meny för endast 395 kr / person. Vi jobbar så mycket som möjligt med att inte ha allergener i köket, därför är alla laktosprodukter laktosfria på Barrique. Vi försöker hålla oss borta från nötter, gluten och ägg så mycket som det går. Även veganska alternativ finner ni på vår hemsida! Välkomna!
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi valde sällskapsmeny och bra vinpaket. Kolossalt nöjda! Det var fem små rätter med mycket smak och i kombination med vinet blev det en fullträff.
Vi hade nöjet att serveras av Magnus, trevlig kunnig och det kändes som att han älskade sitt jobb. En stor eloge till köket och till Magnus.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Cinara6

Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Tog en chansning efter snabb googling och gick dit. Väl värd chansning. Otroligt gott. Härliga viner. Härlig personal och miljö. Gör ett besök!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 152carlt
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Var på Barrique med några vänner och åt vad de kallade sällskapsmenyn. Menyn är femrätters, med ett "snack", tre förrätter och en varmrätt. Alla rätterna var verkligen goda och genomarbetade, men förutom varmrättern kommer rätterna på ett fat per rätt, som skall delas på hela sällskapet. Det krävs att man är goda vänner så fördelningen går smidigt. Varje förrätt är nämligen lite mer av en aptitretare. Man bör inte välja sällskapsmenyn om man är riktigt hungrig.
Det finns också vinpaket som hör till, med ett glas till varje rätt. Men var inte orolig, glasen är anpassade till rätterna och den totala volymen blir inte för stor.
Personalen kunnig och beskriver varje rätt på ett lockande sätt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack ulfgarvald
Omdömet skrevs 14 december 2019 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe.Här kan du äta små rätter eller stora ostron champagne i ett glad.Väldigt bra viner är du vinälskare så stark rekommendation.

Datum för besöket: december 2019
60  Tack 170micaelaht
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Toppbetyg för både service, mat och dryck. Mycket prisvärt och ett extra tack till Pierre från oss i Halmstad gänget!

Datum för besöket: december 2019
Tack zinitaj

Resenärer som tittade på Barrique tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Barrique? Berätta vad du tyckte!