“God mat och bra service”
Omdöme om Tara's

Tara's
Rankad som nr 200 av 1 444 Restauranger i Göteborg
Kök: Turkiskt
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Trots sällskapets spretiga önskemål lyckades servitören få ihop en måltid till var och en som passade utmärkt, t.o.m. sent påkomna allergier hanterades professionellt. Även dryckesdelen löstes till allas belåtenhet. Överlag en mycket god och trevlig middag.

Tack Black_Father

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat, bra storlek på portionerna. Vi åt både lamm och kyckling och allt smakade bra. Det som inte var så bra var servicen, våra beställningar togs emot ganska nonchalant. Vi beställde ett glas vi och fick då utan att be om det ett lite dyrare vin och inte husets. Det värsta var väl när notan kom och vi vill dela den. Servitören så bara lite stroppigt det får ni göra själva. Det var mycket folk trots att vi var där en torsdag så boka är att rekommendera.

Tack henalv
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Maten är jättebra. Bra variation på rätterna, mycket vegetariskt. Antingen kan man äta tapas eller en större varmrätt. Priserna är mycket bra. Husets vin var mer än godkänt. Läget är bra, med närhet till mässan. Det som drar ner betyget är SERVICEN!!! Här har man inte riktigt förstått. Allt tar lång tid, vi känner oss nästan nonchalerade. Får själv säga till att vi vill beställa och betala och ingen plockar undan disk eller frågar om vi vill beställa ngt ytterligare.

Tack pinkygirl2015
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Bland de godaste rätter jag ätit på åratal. Testa lammet som ör helt MAGISKT!!! Bra service och mysig inredning. BESÖK

Tack Thorellaren
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Taras har mycket god mat.
Servicen var varierande, svårt att veta vem som hade vårat bord,
Helt plötsligt kom dom fort o sen kom dom inte alls o vi fick ropa lite.
Atmosfären är olika beroende på var du hamnar,
Första gången vi var där så satt vi längre in jättemysigt,
Nu denna gång fick vi ett fönsterbord jättebra men baren precis bakom oss så det var ganska mycket rössel från den,
Det gjorde inget men hade man varit bara 2 st på mys så skall man be om ett bord längre in.
Det är lite kul med att få lite Turk-känsla från semester om man har varit där,
man ta en turkisk rätt och en kall Efes, det är aldrig fel.

Tack jonaseverlund

Resenärer som tittade på Tara's tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Tara's? Berätta vad du tyckte!